29 Ekim 2011 Cumartesi

Atatürk Diyor ki ;

Arkadaşlarımla Perşembe günü 88.Yıl Cumhuriyet Konseri'ne gittik.Konsept "Atatürk Diyor ki " idi.Harikaydı tek kelimeyle.Tam anlamıyla klasik müzikle burda tanıştık.İyi ki gitmişim,o kadar memnun kaldım ki.Hem bize milliyetçilik aşıladılar,hem de eşsiz bir müzik ziyafeti sundular.Şef İnci Özdil idi.Hele konserde bir kısımda sahne alan bir genç kız vardı ki,sormayın gitsin.Nasıl bir ses Allah'ım dedim içimden.Bütün arkadaşlarla birbirimize baktık kaldık böyle.Çıkışta aldığımız broşürlerden öğrendik ismini.Görkem Ezgi Yıldırım.Sesi de ismi de çok uygun birbirine :)  Zeybek Ekibi çıktı,küçük çocukların davul gösterileri vardı..Cem İdiz Efelerin Efesi'ni söylerken efelerimiz de dans ettiler..Hele Atatürk'ün görüntülerini gösterdiklerinde,sesini duyduğumda ağlamamak için kendimi zor tuttum.Böylesine dolu dolu bir konserdi..


Sahneye yeni çıktılar..
Küçük çocukların davul gösterisi..
İşte o muhteşem sesin sahibi,Görkem Ezgi Yıldırım.
Cem İdiz ve Efeler.. 

Şimdi de Görkem Ezgi Yıldırım'ın Soprano'sunu ve Cem İdiz'in Efelerin Efesi'ni ekliyorum.(video)

Bir kere daha tebrik ediyorum Senfoni Orkestrası'nı.Hepsi çok güzeldi,bize müthiş bir 2 saat yaşattılar :)
Ek Not : Galiba videolar yüklenemedi,özür diliyorum ama çok uzun sürdü,o kadar vaktim yok,başka bir zamana bırakalım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...