24 Ekim 2011 Pazartesi

Ülkemin Başında Kara Bulutlar Dolaşıyor...

Terör,pkk,gencecik toprağa verdiğimiz şehitlerimiz ve şimdi de 7.2'lik bir deprem..
Allah'ım ülkeme neler oluyor diyorum,nasıl bu hale geldik..
Senelerdir hepimiz ırk,millet,din bilmeden kardeş gibi yaşadık.Şimdi ne bu kavga,bu neyin çabası ?

Van'daki tüm kardeşlerime geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum..Umarım en yakın zamanda yapılan yardımlar sizlere ulaşır..
http://ondagordum.com/2011/10/24/van-yardim-kampanyalari-guncel-liste/ adresinde Van'a yapabileceğiniz her türlü yardım yazılı.Çok güzel bir kaynak olmuş gerçekten..
Son aldığım bilgiye göre(Twitter TurkKizilayi adresinden) :
Türk Kızılayı,bölgeye sürekli çadır ve battaniye sevk ediliyor. Bölgeye gönderilen çadır sayısı 7.496, battaniye sayısı 22.229’e ulaşmıştır.


Umarım daha çok yardım toplanabilir..Malum kış kapıda..
http://yalnizdegilsinvan.wordpress.com/
Ayrıca bu blogtan da güncel haberleri takip edebilirsiniz...
Ülkemin böylesine bir birlik içinde olması hoşuma da gitmiyor değil..
Not: Ayrıca dün yapılan yürüyüşe dershanem dolayısıyla katılamadım.Duyduğuma göre 3.000 kişi civarındalarmış.Çok sevindim,keşke katılabilseydim dedim.Cumhuriyet yürüyüşüne artık..
Tebrikler BURSA !! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...