16 Mart 2012 Cuma

Aklından Bir Sayı Tut - Bursa Kitap Fuarı(TÜYAP)

Zaten her yerde bu kitabı görmüşsünüzdür.Görmeseniz bile kapağından bir çağrışım yapmıştır :)

Kitabın incelikle işlenmesi ve zeki kurgusu gerçekten çok güzeldi.Ancak cinayet süreci o kadar uzun tutulmuş ki,çok sıkıldım.Hatta bir çok kişi zevkle okumasına rağmen ben "Bitse de kurtulsam!" diye baktım kitaba ve nihayet bugün uzun süredir bitiremediğim kitabı bitirmeye karar verdim ve bir oturuşta 83 sayfa okuyarak kitabı bitirdim :) Eğer bu kadar kararlı olmasaydım,bu kitap yine bitmezdi :)
Ancak karakterleri karıştırdığım için katilin kim olduğunu çıkaramıyorum o da ayrı bir mesele :)) Gülsem mi ağlasam mı bilemedim :) Ancak zeki kurgusu için puanım 5..

KİTAP FUARI
Fotoğraf samanyoluhaber sitesinden alıntıdır.


Çok merakla beklediğim bir fuardı.Bu yüzden sabah erkenden düştüm yollara.Bütün fuarı zevkle gezdim.
Önceden poşet poşet bedava testler,denemeler verirlerdi şimdi gittiğimde hiç bir şey yoktu.Arkadaşlarımın bazıları bunu ilk gün gitmeme bağladı ama ben yinede memnunum..En azından elim boş dönmedim..
Not:Bütün kitaplığımı ortaya döküp,okunacaklar listesi yapmaya gidiyorum ! :))
Görüşmek üzere !
Sevgilerimle,
Cyrstalll...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...