19 Mart 2012 Pazartesi

BÜYÜK ZAFERİN 97.YILI KUTLU OLSUN!

Şu sıralar hastayım ve sürekli evde yatıyorum.Dün de kalkıp Büyük Zafer'imiz ile ilgili yazı yazamadım,bugüne kısmetmiş..
Çanakkale'de biz bir destan yazdık evet bence gerçekten bir destan.Büyüğü,küçüğü,genci,yaşlısı demeden,bütün halk seferber oldu düşmanı yurttan atmak için.
Halkımızın millet sevgisiyle ve cesurluğuyla yendik biz düşmanlarımızı.
Nasıl kazandık,nasıl kaybediyoruz o apayrı bir konu ama...
Yukarıdaki videoda anlatmak istediklerim daha iyi anlatılıyor.


İşte bu da 1917 yılında,Mehmetçiklerimizin yemek listesi.Şimdi yediklerimizi beğenmezken,onlar bir üzüm hoşafına talipler !
Türk olmakla her zaman gurur duydum ve duyuyorum da.
Türkiye de sonsuza kadar Türklerin vatanı olarak yaşamaya devam edecektir.
Türklerin tek ve ana dili Türkçe,bayrağı al yıldızdır.
Ayrıca İngilizlerin bir internet sitesinde yaptığı ankete göre,İngilizleri en çok zorlayan komutan Mustafa Kemal seçilmiş..Gurur duyuyorum !
Mustafa Kemal'in bir zamanlar gezdiği bu topraklarda yaşamaktan gurur duyuyorum!
Halkımın kahramanlığıyla gurur duyuyorum!
Türkçe'mi kendi vatanımda konuşmaktan gurur duyuyorum!
Al yıldızlı bayrağın gölgesine sığınmaktan gurur duyuyorum!
Ve en önemlisi Türk olmaktan ve Mustafa Kemal'in izinden giden birisi olmaktan gurur duyuyorum!


Ata'm keşke yaşasaydı.Belki de böyle olmazdık...


Not: Facebook'tan dilimiz ve Türkiye'miz ile alakalı sitelere üye olabilirsiniz..(Benim sitelerim değillerdir.)
Dilini Koru  ; Çanakkale Şehitlik Tanıtım Rehberi ; Atatürk'ün Askerleriyiz 


Bir gün boş vaktim olursa,Çanakkale'de çektiğim resimleri de siteye koymak istiyorum :)
Sevgilerimle,
Cyrstalll...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...