13 Nisan 2012 Cuma

Anna Karenina

Uzun zamandır aklımdaydı ama bir türlü cesaret edemiyordum Dünya Klasikleri'ni okumaya.Çünkü çevremdeki herkes çok sıkıldığını söylüyordu.Geçenlerde pür neşe bütün kitaplarımı döktüm,saydım ve kendime kitap okuma listesi yaptım ! İlk kitabım The Secret'tı ikincisi ise Anna Karenina.
Kitaba çok büyük umutlarla başlamıştım ancak hiçte beklediğim gibi olmadı.Konu pat diye birden değişti,bölümler ayrılmamıştı,bazen çok akıcıyken bazen çok sıkıcıydı.Çok büyük ikilemde kaldım ama sonuna kadar kitabı okumaya kararlıydım.Ve nihayet 22.günün sonunda kitabımı bitirdim !
Ben kitabı Kutup Yıldızı Yayınları'ndan okumuştum ancak tavsiye etmiyorum.Bir çok yazım yanlışı olmasıyla beraber ne okuduğunuzu anlamayabilirsiniz ! Belki de ben gazeteden kuponla almış olduğumdandır.29 kuponu her gün Haziran-Temmuz sıcaklarında çekmiştim Dünya Klasikleri'ni almak için.Ancak okumak gerekli,ne yapalım ! :)
Efendim,şimdi Anna isminde bir bayan var,kocasını hiç sevmiyor,daha sonra Kont Vronski ile yakınlaşıyorlar ve olaylar gelişiyor.
Özetleyecek olursak;ben kitabı beğenmedim ancak beğenenler olabilir.Hatta kitabın yanında çerez niyetine,bu kitap gitmiyor arkadaş(!) diye sitem ederek 2 kitap daha okumuştum.
Şu an 3 kitap birden okuyorum :) Kitap okumayı çok sevdiğimden,her duruma göre bir kitap ayarladım,boş kalmayayım diye :)
Sıradaki kitabım "Ana" kitabı Maksim Gorki'nin.Kutup Yıldızı Yayınları'ndan değil :) Bunu boş vakitlerimde okuyorum."Özgüven Kazanma Yolları II" bunu da yatmadan önce okuyorum."Dersimiz Atatürk" bunu da canım sıkıldığında,kitap şööyle bir aksın diye okuyorum :)
Kitaplarla ilgili yorumlarınızı bekliyorum :)

Fotoğraf internettendir.
Sevgiler,
Cyrstalll...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...