18 Nisan 2012 Çarşamba

Biz Kimden Kaçıyorduk Anne?



Kitap Delisi Gizem beni yine şaşırtmadı.Bu kitabı onun  blogunda görüp beğenmiştim.Twitter'da bu kitabı bulduğumu söyleyince "aa ben çok severim o kitabı." demişti.Dün nihayet akşam 9 buçuk civarında fırsat buldum ve kitap okumaya başladım.Kitap o kadar heyecanlı ki,sayfalar birbirini kovalıyor..Bir sayfa bir sayfa daha erken bir baktım 90'a kadar okumuşum.Bugün öğlene doğru da bitti kitabım zaten.
Perihan Mağden ile ilk tanışmam bu ama yazışına hayran kaldım.Betimlemeleri çok güzeldi.Mesela kızın annesini odasında göremeyince meraklandığı bir bölüm vardı "Kırmızı Ruj" adında.O kadar kısa bir olayı bile sıkmadan 2-3 sayfada anlatmış..
Anne ve kızın kaçtığı bölümlerde yüreğim ağzıma geldi,kalp atışlarımı duydum resmen.
Ancak kitabın sonu beni tatmin etmedi,sonunu sevmediğimiz Kore dizileri gibiydi bence."Şimdi bu kız ne yapacak?Keşke daha devam etseydi.." diye aklımdan geçirmedim değil.
Annenin şizofren olduğunu düşündüm bazı yerlerde Sürekli,peşimizde birileri var Bambim(kızına Bambim diye hitap ediyor.) kaçmalıyız,bizi yakalayacaklar,sakın insanlarla konuşma.Bir de köpeğiyle ilgili iki farklı şey söylemişti kızına.Ama yine de kızamadım anneye nedense.
Sonuç olarak ben çok beğendim,10 üzerinden 10 veriyorum okumanız lazımm :)
Sevgiler,
Cyrstalll...

2 yorum:

  1. Bu kitabı duymamıştım bile :( yorumunuzla dikkatimi çekti. Anlattımınıza göre beğeneceğim bir konu, listemize ekleyelim bakalım.

    YanıtlaSil
  2. Ben de Kitap Delisi Gizem'in blogunda görmüştüm,sonra alıp okumaya başladım ve bir gün bile olmadan bitti kitabım.Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.Beğeneceğinizi umuyorum :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...