11 Nisan 2012 Çarşamba

Bu Havalarda Yapılacak En Güzel Şeyler


Sıcakk yaz günlerine hazırlık yapmaya başlamıştık.Güneş bize yüzünü dönmüştü,miss gibi içimiz ısınıyordu ancak birdenn güneş yine içine kapandı,küstü bize :)
Ben bu havaları hem çok severim hem de sevmem.Severim çünkü;bu havalarda evinize kapanırsınız,sohbet muhabbet pek tatlı olur ya da sıcacık çayınızı alır,battaniyenin altında güzel güzel kitabınızı okursunuz.
Sevmem çünkü;öyle bir uyuşuk olurum ki,canım hiçbir şey yapmak istemez,böyle bütün gün ya internete girerim ya da televizyon izlerim.Dışarı çıkamazsın,her an yağmur yağabilir,bu tehlikeyle dolaşmaktansa,hiç dolaşma daha iyi diyenlerdenim.İnce giyemezsin üşürsün,kalın giyemezsin terlersin,böyle zor bir ikilemde kalırsın.

Ancak sizlere öyle güzel öneriler sunacağım ki,hiç canınız sıkılmayacak,bu havaların tadını çıkaracaksınız.(diyene de bakın siz!)
1-) Odanıza kapanın.Yanınıza sürükleyici bir kitap ve çayınızı alın.Battaniyenin altında,saatlerin nasıl geçtiğini anlamadan kitabınızı okuyun.
2-)Bu havalar işlerimizin sarkmasına sebep olmamalı.Odanızı değiştirebilirsiniz.İnternetten bulduğunuz değişik dekorasyon önerilerini kendiniz de uygulayabilirsiniz.bknz
3-)Güzel bir film veya dizi izleyebilirsiniz.Film olarak,ben duygusal izleyin derim bu havalara uygun olur.Yok eğer ben duygusal izleyemem,hava da kötü,içim kararır derseniz komedi de izleyebilirsiniz :) Dizi olarak ta öğlen saat 16.30 da TRT 1 'de Avrupa Avrupa dizisini izleyerek gününüzü renklendirebilirsiniz.Beğeneceğinizi söyleyebilirim,en azından ben çok zevkle izliyorum,çok komik bir dizi.
Eğer akşam saatlerindeyseniz salı akşamları saat 19.50 ' de yine TRT 1 'de Seksenler adlı bir dizi var.Seksenli yılları anlatan,içinizi huzur dolduran,aynı zamanda da neşelenmenizi sağlayan bir dizi.Bu diziyi hiiç kaçırmamaya gayret gösteriyorum.Ayrıca yine aynı şekilde bir komedi dizisi,cuma akşamları büyük çoğunluğun severek izlediği Yalan Dünya ! Diziden sonra Beyaz Show.Müthiş esprileriyle Beyaz'ı da çok seviyoruz :)
4-)Yazı yazmayı sevenler yazı yazabilirler.
5-)Müzik dinlemeyi sevenler(herkesin severiz diyeceğini sanıyorum) pencerenin karşısına geçip dışarıyı seyrederken kulağınıza gelen hoş melodilerle gününüzü geçirebilirsiniz.
6-)Deniz kenarına gidebilirsiniz.Benim gibi denizi çok seviyorsanız,iyi bir seçenek.Hem ferahlarsınız hem de denizin güzeel manzarası içinizi huzur doldurur..
Benden şimdilik bu kadar.Ben bu havalarda şunu bunu yapmayı çok severim diyenler varsa,yorum atsınlar,onu da ekleyelim :)
Ayrıca bloguma ilk mesajı atan,günümü şenlendiren,bu yazımı bool zevkle yazmamı sağlayan "orkidela" ya çok teşekkür ediyorum ve tabi ki blogumu okuyan,katılan tüm kişilere.İyi ki varsınız :))
Twitter'dayım : Cyrstalll
Sevgilerimle,
Cyrstalll...

2 yorum:

  1. Rica ederim canım benim :)
    Havanın kararsız olduğu zamanları ben de sevmiyorum. Bu durumlarda genelde kahve eşliğinde kitap okuyorum. Diğer önerilerin de yapılası. Müzik dışında tabi. Müzik dinlemeyi sevmeyen tek insan olabilirim :) Klasik müzik gibi rahatlatıcı müzikleri severim sadece :)

    YanıtlaSil
  2. Herkes müziği sevmek zorunda değil tabi ki,bu da senin tercihin.Klasik müziği de severim,şiir okurken,kitap okurken ya da kafamı dinlemek istediğim zamanlarda dinlerim :)
    Senin gibi bir takipçi kazandığım için de çok mutluyum ayrıca :)Sitemin tıklanma sayısının arttığını görünce de çok mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...