14 Nisan 2012 Cumartesi

Okuma Listem



Önceki postumda da belirttiğim gibi,oturup kendime klasiklerden harmanlanmış bir okuma listesi yapmıştım.O listeyi sizlerle de paylaşmak istedim.Kitaplardan okuduklarınız varsa paylaşın,konuşalım :)
Not : Kitap Delisi Gizem çok sevdiğim bir blogger.Onun çok beğendiği "Beni Asla Bırakma " ve "Lütfen Anneme İyi Bak" isimli kitapları almak için can atıyoruum :)
Klasikler çok sıkıcı giderse yanlarında bir iki kitap daha okuyorum,zaten sizlerle paylaşıyorum okuduğum kitapların ismini..

OKUNACAKLAR LİSTESİ

8.Kırmızı ve Siyah
9.Notre Dame'ın Kamburu
10.Hayata Dair Düşünceler
12.Babalar ve Oğullar
13.Acımak
14.Yüzbaşının Kızı
15.Düşünür
16.Kumarbaz
17.Son Yaprak
18.Bulantı
19.Otuzunda Kadın
20.Ölü Canlar
21.Budala
22.Antikacı Dükkanı
23.St.Barbaralı Balıkçıların İsyanı
24.Ezilenler
25.Diriliş
26.Therese Raquin


Bursa'da feci bir şekilde yağmur yağıyor,sanırım gök delindi.Böyle havalarda en sevdiğim şey evde oturup kitap okumaktır :) O zaman okuyalım ! :)
Sevgilerimle,
Cyrstalll...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...