11 Haziran 2012 Pazartesi

KİTAP | Kitap Alışverişi

Bildiğiniz üzere 11 Haziran'a kadar Migros ve Tansaş'ta kitaplarda %40 indirim vardı.Ben de son gününde yakaladım indirimi :)
"Küçük Mucizeler Dükkanı" nı aldım.Hatırlarsanız geçen kitap alışverişimde kitapçıdan bu kitabı istediğimde "Bir Yumak Mutluluk"u vermişti yanlışlıkla.Onu okumam için bunu almam gerekiyordu,ben de o yüzden bu kitabı aldım :)
Kitap 17 liraydı,%40 indirimle 10,20 TL'ye aldım.

Dünkü piknik ise harikaydı.Dereye inmek için dik,engebeli bir tepeden aşağı indik ve geri çıktık tekrar.Her tarafım çizildi durum böyle olunca :) Yolda da tatlı bir kaplumbağa gördük.
Fotoğraftan da biraz anlayacağınız üzere böylee bir yolda yürüdük,yol bile değil,dağlık taşlık :)
Her şeye rağmen çok güzeldi ! :)
Cyrstalll...

2 yorum:

  1. Eve yakın bir Migros var, hemen kalkıp gideyim de millet talan etmeden, eğer almadığım kitaplar varsa kaçırmayayım..

    YanıtlaSil
  2. Bencede,yıldırım hızıyla :) Benim gittiğim Migros'ta bayağı kitap vardı,yani talan etmemişlerdir bence,rahat olun :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...