23 Haziran 2012 Cumartesi

Warm Up America ! /Isın Amerika !







Ben  bu kurumu Küçük Mucizeler Dükkanı sayesinde tanıdım.Bir nevi Debbie Macomber sayesinde de diyebiliriz.Kitapta sık sık adı geçiyordu,ben de merak edip bir araştırma yaptım.
Maalesef  Türkçe olarak hiçbir çevirisi yok.Bu yüzden yarım yamalak İngilizcemle çeviri yapmaya çalışacağım :)

Bu kurum 1991 yılında kurulmuş.(Kurum demek ne kadar doğru bilmiyorum ama )
Kurucuları Evie Rosen.Bu çalışma ilk olarak Wisconsin kentinde başlamış.
1991 yılından beri hayır işleri için uğraşıyorlar.
Bence böyle bir şey kesinlikle Türkiye'de olmalıydı.Türkler örgüyü seven bir toplum zaten :)
Ördüğünüz herhangi bir şeyi (çorap,kazak,atkı,bere hiç farketmez ) bağışlayabiliyorsunuz.Böylece ihtiyacı olan insanlara dağıtılıyor bu ördükleriniz.

Böyle bir proje yapsak fena olmazdı aslında.Depremlerde,sellerde zarar gören insanlar çadırlarında daha az üşürlerdi en azından.
Amerikalılarda bu yaptıkları hayırlı işleriyle gurur duyuyorlar.Kiliseler,cemaatler bu çalışma için oldukça çalışıyor.
Amerikalılar gibi hayatı,yaşamayı seven bir toplum oturacak,örgü örecek hiç aklıma gelmezdi ama bunu yardımseverliğe bile dökmüşler.Bu konuda kesinlikle "  BRAVO ! " diyorum.
Sizin de bildikleriniz varsa bu çalışmalarla ilgili bizimle paylaşabilirsiniz :)
Detaylı bilgi için tıklayın.
Sevgilerimle,
Cyrstalll...


2 yorum:

  1. Canım, benim de ktiaptan öğrendiğim kadarıyla ufak suçlulara bile ceza olarak örgü ördüyüyorlarmış. Yaşlı, emekli bir çok insan kendi paralarıyla ipler alarak; örgükleri giysileri fakirlere bağışlıyorlar .
    Yaptığına raştırma gerçekten çok iyi, umarım ülkemizde de bu tür çalışmalar olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,benim de tek dileğim o :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...