20 Temmuz 2012 Cuma

Huzur..Huzur..Huzur.. İç Dökme Merasimi vol2


Herkese hayırlı Ramazanlar diliyorum öncelikle..Artık pek eski Ramazanlar gibi olmasa da ! Davulcular bile geçmiyor sahurda.Ramazan ayında ben HUZUR bulurum.Çok severim Ramazanları.Sahura kadar oturmaları,davulcu sesleri duymayı,sofraya birlikte oturmayı..Neyse,konumuz bu değil :)

Ben açıkçası sevgi dolu bir insan olduğuma inanıyorum.Gerçek hayatta önüme ne kadar yalancı,iki yüzlü insan çıktıysa,internette,blog dünyasında o kadar iyimser  ve samimi insanlar çıktı.
Hiç sanmazdım,internetten birileriyle tanışacağım(sadece blog,mail,twitter üzerinden) o insanı kendime yakın hissedeceğim ve o üzüldüğünde ben de üzüleceğim..
Ama hayat bizi yanıltabiliyor :) Ama güzel bir şekilde yanılttı beni açıkçası..
Gerçek hayatta karşılıklı iki kelam etmeden,sadece blogda yazdıklarını okuyarak,twitter'da bir iki kelime ederek,yorumlaşarak sevdiğim insanlar var benim.Ve gerçekten iyi bir blog okuyucusuyum,ertesi günkü postu deli gibi beklerim yani :) Mesela Serrose,Styleboom,Kitap Delisi Gizem,Orkidela,Ceylin'in Annesi,Supercellma,Minikkuş .... Adını unuttuğum varsa çok özür dilerim :)) Bu insanlar sürekli blogunda vakit geçirdiğim kişiler.Mesela Gizem'in blogunu baştan sonra 3 kere okumuşluğum vardır :) Serrose'ün ise blogunda kaybettiğim 4 yılın tamamına yakınını 2 günde telafi ettim :)
İnsanların üzüntülerini internet üzerinden paylaşabilmek,hala insanlığın ölmediğinin bir göstergesi bence..Ve Türk bloggerlar bunu çok iyi yapıyorlar.Gerçek hayatta çok değer verdiğim insanların beni yanılttığını gördüm,ama bu insanlar beni yanıltmıyor.Hepinizi çok seviyorum,iyi ki varsınız :)


2 yorum:

  1. kotu niyetliler her yerde var biz onlari gormezden gelerek yok edecegiz bos ver ;)
    tesekkur ederim cok

    edit:yorumlardan kelime dogrulatmayi kaldirirsan super olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,kesinlikle öyle yapmalıyız :)
      Kelime doğrulatma olduğundan haberim bile yok açıkçası,kaldırıyorum.Ben de sevmem çünkü :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...