2 Temmuz 2012 Pazartesi

Kısa Bir Ara...


Çoğu insan bu sıcaklarda işten eve,evden işe koştururken bu biraz insafsızlık olacak ama ben denizle olan randevuma gidiyoruum !
Yarın sabah kargalar daha kahvaltısını yapmadan yola koyulacağız..
Ege deniziyle buluşmaya gidiyorum :)
Bir hafta sonra görüşürüz.
Bu arada tatilde Büyük Umutlar yerine farklı bir kitap okumayı düşünüyorum.Akıcı olsun,kumsalda beni sıkmasın diye.Hangisi olduğuna daha karar vermiş değilim :) Riyad'ın Kızları'nı düşünüyorum.Okuyan varsa,sıkar mı yardımcı olursanız sevinirim :)
Üstelik 6 Temmuz'da blogum bir yaşını kutluyor ama ben burada olamayacağım için,kutlama postunu birazdan yayımlayacağım.
Herkese iyi tatilleer ! :)

Not: Şans yüzüme güler de,çekiliş kazanırsam,benim adıma tatilde olduğumu söyleyiverin ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...