23 Temmuz 2012 Pazartesi

Lee Min Ho - Benim için isminden daha fazla...

Öncelikle bu postu aşağıdaki şarkıyı dinleyerek yazıyorum,belirteyim.Ve evet diyorum ! :)
Sizin için hazırladığım ve doğum günümü unuttuğum post bu posttur.Min Ho insanın aklını götürüyor yahu :)

Bildiğiniz gibi Min Ho benim oppam :) Buraya ne anlatsam yetmeyecek ama ona özel bir postum olmalı diye düşündüm :)
Bu röportaja bayılabilirsiniz :)
Güzel gülümsemesiyle yüreğimizi ısıtan Min Ho..

Bu video çok şeker,izlemelisiniz :)

Zor zamanlarında hatırlayıp,güç almamızı sağlayan Min Ho..

Ne yapsam,ne yazsam az kalacak sevgili Minozlar..
Sevin,sevdirin bu güzel yürekli adamı diyorum sadece.. :)
Ve içimizi titreten şarkısı..Herkesin üstüne alındığı ya da :P


Doğum günümde bu postu hazırlıyorum,yukarıdaki şarkıyı dinleyerek de ağlama kıvamına geleceğim galiba.Çok duygulandım nedense.İlk defa böyle duygular hissediyorum.
Min Ho ile güç aldığım bir seneye daha şükürler olsun..Saranghe :)

Oynadığı Diziler




  • Boys Before Flowers - Go Jun Pyo (KBS2 2008) (Production)
  • But I Don't Know too (나도 잘 모르지만) - Min Wook Gi (MBC 2008)
  • I'm Sam - Heo Mo Se (KBS2 2007)
  • Mackerel Run (달려라 고등어) - Cha Gong Chan (SBS 2007)
  • Secret Campus (비밀의 교정) - Park Doo Hyun (EBS 2006)
  • Love Hymn (MBC 2005)
  • City Hunter(2011)
  • Personal Taste(2010)

  •  Kaynak


    Filmler:


    Okulumuzun İngilizce Öğretmeni
    Ghost House





    6 yorum:

    1. Gerçekten çok güzel bir yüzü var, çok da hoş bir gülümsemesi ve çok havalı bir saç modeli :)

      (canım, ben evli, barklı, çocuklu bi kadınım, bu yakışıklıları koyup da bana bunları yazdırmasan :)

      Bence bu postun altına Lee Min Ho'nun hangi dizilerde, filmlerde oynadığını da ekle ;)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Hahaha,işte canım onun yakışıklılığı herkese bunu söylettirebiliyor :) Düzenliyorum canım :)

        Sil
      2. Hakikaten hoş çocuk. Ya çekik gözlülerden bu kadar yakışıklılar çıkacağına, şu Kore dizilerine başlamadan önce inanmazdım ya..
        Boys Before Flowers'te çok tatlı yaa..

        Sil
      3. Hahahha hepsi benim sayemde :P Azıcık şımarayım :D
        Min Ho çok yakışıklı değil mi :P ;)

        Sil
    2. çok tatlı ve yakışıklı bir oyuncu. Ama benim oppam değil ne yazık ki. Ben oppamı kendimden çok sseviyorum ve sesini duyunca başlıyorum ağlamaya. Dizilerinde o ağlıyınca filan. Ay nerden çıktı bunlar. Bunları görünce türk erkekleri çok tipsiz geliyo gözümü demi ama?
      Ama dizilerde atlamışsın bazılarını.
      1- city hunter 2011
      2- 2012' de bi dizisi çekilecek dönem dizisi adını bilmiyorum.
      3- Personel taste 2010
      diğerlerinin adını bilmiyorum burdan bakabilirsin.
      http://search.naver.com/search.naver?where=nexearch&query=%EC%9D%B4%EB%AF%BC%ED%98%B8&sm=top_hty&fbm=0&ie=utf8
      http://people.search.naver.com/search.naver?

      sm=tab_txc&where=people_filmo&ie=utf8&query=%EC%9D%B4%EB%AF%BC%ED%98%B8&os=207072&ftype=broadcast&fyear=&fall_year=&sm=tab_tmr

      Koreliler google yi kullanmıyorlar. Naver' i kullanıyorlar.

      en.korea.com' dan oylama yapabirsin. Lee min ho aday. ben ona vermedim :D

      bu arada korede güney'de fatmagül' ün suçu ne, ezel, kuzey güney, ve son dizisi yayına geçti. KBS' de
      Artık düşer bayılırlar mı saçmalıktan Naparlar bilmiyorum :D Acıdım onlara

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Fatmagül'ün Suçu Ne? mii , biz daha burada dayanamıyorduk onlar ne yapar :D Canım ben hemen internetten alıntı yaptım dizileri de o yüzden eklerim şimdi :) Min Ho her zaman oppamdır,tek geçiyorum ! :D

        Sil

    Bunlar da İlginizi Çekebilir

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...