11 Temmuz 2012 Çarşamba

Osmanlı Cumhuriyeti



Bu akşam canım film izlemek isteyince,ablamın daha önce izleyip,çok beğendiği bir film olan Osmanlı Cumhuriyeti'ni seçtim.İyi ki de seçmişim,her Türk ( ya da vatanını seven her Türk) mutlaka izlemeli diye düşünüyorum.

Filmin konusu ise şöyle :
Mustafa Kemal kargaları kovalarken,ağaçtaki bir kafes dikkatini çekiyor.Ağaca tırmanıyor ve kafesi almaya çalışıyor.O sırada dal kırılıyor,yere düşüyor ve ölüyor.(Mazallah !) Bundan sonrası ise şöyle. Yıl olmuş 2008,hala Amerikan mandasındaki bir ülke,padişahın sadece adı var,çoğu kişi onu tanımıyor.En önemlisi ise Mustafa Kemal'siz bir ülke.Bu ne demektir dostlar ? İşte hepsi filmde anlatılıyor.
Bir kere daha Amerika'dan nefret ettim.
Filmdeki bazı dokundurmalar çok iyiydi.Mesela :
"Seni ülkenin en doğusuna sürerim.Ta Ankara'ya !"
" Fenerbahçe'yle kim karşılaşıyor?"
"Antep Senjermen
Atletico Adana"

Ben filmi şahsen aşırı derecede beğendim,kesinlikle mükemmel ! Vermek istediği mesaj acı,ama çok güzel.
Yadigar ile padişahın bir sahnesi vardı sonlara doğru orası çok acıklıydı.
Hele filmin bitirilişine bayıldım.Ama söylemeyeyim.Son 15 dakikasında gözyaşlarımı tutamadım zaten.Ve bir şeyi,bir kere daha anladım. ATAM SENİ ÇOK ÖZLEDİM,ÇOK ÖZLEDİK !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...