12 Ağustos 2012 Pazar

Bilim Çocuk Dergisi Koleksiyonum

Sizlere bu postta Bilim Çocuk Dergisi Koleksiyonum'u tanıtmak istedim.
2009 yılından beri Bilim Çocuk okuyucusuyum.Bu dergiyi okumamın sebebi,sadece çocuklar için değil,yetişkinler için de çok öğretici olması.Her dergiyi okuduğumda yeni yeni bilgiler öğreniyorum,ayrıca çok keyifli vakit geçiriyorum.
Saydım,toplam 14 tane Bilim Çocuk dergim varmış.Belki kaybettiğim ya da bulamadığım da vardır.En çok 2010 yılında almışım,bu yıl ise hiç almamışım.
Bilim Çocuk dergisi ilk almaya başladığımda 3 TL idi daha sonra benim uğuruma mı nedir 3,5 TL oldu.Şimdi ise 4 TL.Tamam,dolu dolu bir dergi olabilir,üzerinde çok emek var ama 4 TL bir dergi için çok fazla.Şu an Can Yayınları'nın kitapları bile 5 TL iken.. :))
Hemen dergiyi tanıtmaya başlayayım.Yukarıda gördüğünüz ilk aldığım dergi.Dergiyi tanıtmak için ise,en son aldığım dergimi kullandım.
Temmuz 2011 
İçindekiler kısmı..

Ne Var Ne Yok bölümü..Görüldüğü üzere haberler var.

Simit ve Peynir'le Biliminsanı Öyküleri . En sevdiğim kısımlardan biri :)

Yakından bakış :)

Mektup Kutusu..

Yakından bakış 2 :)

Doğada Bu Ay..

Gözlem Defterinizden

Buluş Atölyesi

Evde Bilim

Gökyüzü Günlüğü

Bilgisayar Dünyasından / Sorun Söyleyelim ? 

Satranç Oynuyoruz / Yeni Bir Kitap

Bizim Sokak .. Bu bölümü de çok severim :)

Bilim Çocuk dergilerimi çok severim,hiç kimseyle paylaşmadıklarımdan birisi de bu dergiler :) 
Kısımlar yeterince açık zaten,o yüzden açıklama yapmadım.Sormak istedikleriniz olursa,sorabilirsiniz :)
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Benimde Bilim Çocuk dergilerim var. Bayağı çok almışım . Ama artık almıyorum . Çok çocuksu geliyor .Onun yerine Bilim Teknik alıyordum ama bu aralarda boşladım iyice :) Ama bence Bilim Teknik büyükler için daha iyi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dev bu sene hiç almadım açıkçası,artık dergi fiyatlarının yükselmesiyle dergi almıyorum.Onun yerine kitap alıyorum :)

      Sil
  2. Ben 2010'da başladım almaya ve şuan hala alıyorum. Gerçektende çok pahalı oldular artık. Almayada devam edeceğim. 13 Yaşındayım ama hâla alıyorm çok hoşuma gidiyor. Tanıtım için teşekkürler birileri görürde bu paraya ramen almaya başlar sanırım. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben artık bıraktım yahu,D&R'da kampanyalı kitaplar 4 lira ! :) Rica ederim :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...