17 Ağustos 2012 Cuma

Daima Cadı




Kitabı bitireli 3-4 gün olmasına rağmen yeni yazabildim..
Biliyorsunuz bu kitaplar seri.İki kitaptan oluşuyor,bu da 2. ve son kitabı.İlk kitabını yani İlk Kez Cadı'yı ilk okuduğumda son 100 sayfasında bırakmıştım.Hatta yazısı da burada. Ama daha sonra kitaplığımda durup,beni sürekli rahatsız etmesiyle birlikte kitabın ben de bir şans daha vermeye karar verdim.Her kitap ikinci bir şansı hak eder bana göre :) İlk okumama göre daha sevmiştim.Yazısı da burada. Ama ben bu kitaptan ilk kitabını daha çok sevdim.Sıkıldım bu kitapta ben.Bir türlü yıldızımız tam barışamadı yahu :) Tam diyorum "Aa heyecanlandı bak!" ama yine puf diye sönüveriyor.Belki de çeviriden kaynaklanıyordu.Bir anlam karmaşası oluyordu.Bir kız söylüyordu bir adam mesela karışıyordu böylece de.Ama bu kitabın kapak tasarımını beğendim.Fotoğrafta tam yansımamış ama hoşuma gitti.
Kitapla ilgili izlenimlerim bu kadar :) Okuyan varsa yorumları bekliyorum :)
Bir okuma hali :)

Kitaplarımı Vikitap'ta hemen güncelliyorum.Şu an site açılmadığı için link veremiyorum ancak kullanıcı adım "ggülçin" Takip etmek isterseniz buyrun :)

Altı Çizilen Cümleler:

- İnsanlar en kötüsünün olabileceğine inanmıyor ta ki olana kadar.." sf:181

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...