7 Ağustos 2012 Salı

MİM --



Sevgili Düş Kızı bugün bloguma uğrayıp,mimlendiğimi haber verdi.İkinci mimim olarak çok sevindim ve hemen cevaplamak istedim :) Düş Kızı'na çok teşekkür ediyorum :)


* Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık bir yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan bir yılınızda ne yapardınız?


Son bir yılımı ben de ağıtlar yakarak geçirmek istemezdim.Önce biraz ağlardım tabii :) , sonra gönlümce gezip,kitap okuyup,sevdiklerimle vakit geçirirdim :)


Fobileriniz, takıntılarınız var mı? Varsa neler?

Fobilerim  : Yüksekten ve böceklerden çok korkarım,ayrıca fareden de aşırı derecede iğrenirim.Takıntılarım : Evde herkes çıktığı odanın ışığını kapatmazsa deli olurum,gider ışıkları kapatırım :D Islakken saçlarımın sırtına değmesinden hoşlanmam. Aslında çok fazla yoktur öyle,bu kadar sanırım :)

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız? 

Korkardım aslında bayağı bir :D

* Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız? Neden?

Cevabını bir çok kişi bilebilir aslında :) "Güney Kore" Nedenini ise uzun uzun anlatmaya gerek yok,blog ta çok fazla bahsettiğim bir konu :) Daha sonra Amerika,İngiltere,Bulgaristan vs vs. devam ederdim :)


*İtiraf edin prens/prenses'e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?

Çocukken bile bunun çok saçma olduğunu düşünüyordum :) Kesinliklee öyle bir şey yapmadım,yapmam :) Denemeye bile çalışmadım :D Kurbağalardan iğrenirim zaten,siğil filan atar diye uzak kalırım :D

*En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?


Hiç o kadar küçük düşürücü bir olayla karşılaşmadım,ya da hatırlamıyorum,unuttum gitti :) Unuttuğuma göre de önemsizlerdi heralde :)

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?


Kitap,telefonum,kulaklığım :)

*En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?


Önce biraz korkar,sonra "Hadi gidelim!" derim.Uzayda seyahat kulağa ilginç geliyor :D

*İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir?


Ben de çoğu kişi gibi,sinir olduğum insanların yanına gider,saçlarını filan çekerdim :D


Mim için Düş Kızı'na tekrar teşekkür ederken,mimlediklerimi açıklıyorum :) 

Ceylin'in Annesi  ve Kitapların Dünyası mimlendiniz :) Ayrıca blogumu takip edenlerden,kendini mimlemek isteyen herkes mimleyebilir hehe :))

4 yorum:

  1. Canım, ben bu mim olayını bilmiyorum. Napıcam ben şimdi :)
    bir sayafaya yüz kere mim, mim, mim mi yazmam gerekiyor :)

    Cyrstalll'cim senin yukarıda cevap verdiğin soruları mı yanıtlayacağım?

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...