5 Ağustos 2012 Pazar

Hayattan Kesitler #1

Ben bir Instagram kullanıcısı değilim ama Twitpic kullanıcısıyım :) Bundan sonra orada paylaştığım fotoğrafları bloguma da yüklemeyi düşünüyorum.Okuma hallerim var genellikle.
Ben blogumun stilini birazcık değiştirmek istiyorum.Kategorilere ayıracağım.Ancak bir Twitpic kısmı mı olsun yoksa okuma halleri ayrı mı olsun karar veremedim.Yorumlarınızı  bekliyorum :)

Organik domates.Kendi yetiştiriğimiz tek domates fidanından :)

Ayracım nasıl ? diye eklemiştim :) Yazısı için tıklayın .. 

Kutup Yıldızı Yayınları'ndan güldüren hata. "Beni anlayabilir musun?" :)

Serinin devamında görüşürüz :)
Twitpic : Cyrstalll

3 yorum:

  1. Okuma halleri filan gibi ayrı ayrı koy bence. Bu arada fotoları göremiyorum bu yazıda

    YanıtlaSil
  2. Fotoğrafları göremiyorum benden mi senden mi kaynaklanan bir sorun?

    YanıtlaSil
  3. Kızlar,hemen hallediyorum.Dün geçici bir sorun sanmıştım :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...