3 Eylül 2012 Pazartesi

Ateşböceği Yolu - Kristin Hannah

Ateşböceği Yolu'nu herkes o kadar övdü kü,karşımda harika bir kitap bekliyordum.Maalesef hanımlar beyler,benden pek pozitif yorumlar beklemeyin!
Öncelikle TullyileKate olayına bir açıklık getirmek istiyorum.Ben onların arkadaşlıklarının gerçek olduğuna inanmadım.Her zaman bir yerde bir eksiklik vardı ve birbirlerini tam sevemediler.En azından ben böyle bir insanı,en iyi arkadaşım olarak görmezdim.(ikisi için de geçerli) Birbirlerini kıskanıyorlar mı,seviyorlar mı belli değil yani :D
Ama kitabın kurgusu güzeldi,sayfalar akıcıydı,bu yüzden Vikitap'ta puanım 7 oldu :) Ayrıca kitap sonunda beni ağlattıı :)
Kapak tasarımına gelecek olursak,Hannah'nın kapak tasarımlarını çok beğeniyorum.Kitapla uyumlu,güzel konseptler oluyor.Ve hep arkada belirsiz insan figürleri oluyor,bu nokta çok önemli :)

Altını Çizdiğim Cümleler

- Ama her şey çok çabuk değişiyordu.Artık bunu anlamıştı.Bir at bir gecede yaşlanıp sakatlanabilirdi.Bir arkadaş da aynı hızda bir yabancıya dönüşebilirdi. sf:124

- En iyi arkadaş işte bunun için vardı.Size ayna tutup kalbinizden geçenleri göstermek için. sf:273

- En büyük fakirlik yalnızlıktır. sf:539

8 yorum:

  1. okuduğumda da bende de bir eksiklik uyandırdı özellikle tully'e uyuz oldum:) ama kristin hannah çıkışını gece yolu kitabında yapmış bence onu okumanı tavsiye ederim.şimdiye kadar ki en iyi kitabı olduğunu düşünüyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece Yolu'nu şu an okuyorum :) Bakalım :)

      Sil
  2. ben kitabı çok sevmiştim, kristin hannahın ilk okuduğum kitabıydı hatta diğerlerinde bu tadı bulamamıştım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben arkadaşlıklarının gerçek olduğuna inanmadım,o yüzden çok sevemedim açıkçası kitabı :)

      Sil
  3. Ben de duydum bu kitabı . Pek beğenmediğine göre ben hiç zahmet etmeyeyim :)
    Malum senin zevklerine benimkiler cok yakın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şans vermek istersen,oku bence.Senin yorumunu da merak ediyorum,belki beğenebilirsin,belli olmaz bu işler :))

      Sil
  4. gece yolu ve kış bahçesi daha güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini de okumuş bulunmaktayım :) Az önce Gece Yolu bitti :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...