4 Aralık 2012 Salı

Akışı Olmayan Sular - Everest Yayınları'nın Dikkatine !

 Akışı Olmayan Sular'ı bitireli 2 hafta gibi bir süre oldu,ancak yazabildim ! :)
Pınar Kür ile ilk tanışmam.Bu kitap da bir öykü kitabı.Kür,bu kitap ile Sait Faik Öykü Ödülü'nü kazanmış.
Laakinn,ben bu kitabı pek beğendiğimi söyleyemem.
Kitap 5 öyküden oluşuyor.En beğendiğim öyküler;"Leyla'ya Şiir" ve "Bitmiş Zamana Dair".Tesadüf ki,kitabın en uzun iki öyküsü :) Diğer hikayeler bana aynı tarz geldi..
Karşılaştığım sorun ise aşağıdaki gibi :
Kitabım paramparça oldu ! Acaba benden mi kaynaklı diye düşünmedim değil ancak geçenlerde kütüphanede bu kitaba rastladım ve inceledim,o da böyleydi,ayrıldı ayrılacak ! Everest Kitap'a bununla ilgili mail ve twit attım ancak dönmediler ! (Kalitenin arttırılması için)
Bir okurun en çok canını sıkan şeylerden birisi de bu bence.Belki de o yüzden kitaptan pek keyif alamadım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...