16 Aralık 2012 Pazar

Blaise Pascal


İnsan hayatı nasıl yaşamak isterse istediği gibi yaşar, güzellikle beraber çirkinlikte vardır, güzellik görmek güzel yüreklerin işidir…
“Görmek isteyenler için yeterince ışık, istemeyenler için yeterince karanlık vardır.” 
***Blaise Pascal ***



Not : Yanlışlıkla bir hediyeleşme etkinliğine katılmışım.Nasıl yanlışlık olur demeyin,benim gibi bütün yazıyı okumadan çekiliş diye katılmayın :) Başlık da hediye çekilişi olunca katılıvermişim ancak hediyeleşme etkinliğiymiş.Maillerime bir de baktım şununla eşleştiniz gibi bir mail,şaşırdım kaldım,sonradan anlaşıldı.Bu hafta da evde olamayacağım ve yoğun olacağım için iptal etmek zorunda kaldım.Aynı zamanda bloguma da fazla ilgi gösteremeyebilirim.Her fırsatta post yayınlamaya çalışacağım.. Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...