2 Aralık 2012 Pazar

Boys Over Flowers - Kelimelerin Yetersiz Kaldığı Dizi

Sürekli bir şeyler yazmak istiyorum BOF'la ilgili.Ama olmuyor,bir yerlerde tıkanıp kalıyorum.Çünkü gerçekten bu dizi benim için çok farklı anlamlar taşıyor.Bir çok kişi gibi benim de miladım ! İlk izlediğim dizi ! Min Ho'yu,Hye Sun'ı,Hyun Joong'u,Woo Bin'i,Kim Bum'u .. kısacası Kore'yi tanıdığım dizi !
Kaç kez izledim bilemem..Canım sıkıldıkça,bir şeyleri eksik hissettiğimde bu diziye sarılırım,buradaki sıcaklığa..Ağlamak,sevinmek hep bu diziyle..
Benim için gerçekten çok büyük anlamlar taşıyor,o yüzden anlatamıyorum ! Her bir sahnesini ayrı ayrı sevdiğim,OST'larına bayıldığım dizi..
Bu şarkıyı duyunca sahneleri tekrar tekrar yaşıyorum..Ne zaman duysam BOF aklıma gelir,çok severim :)
En sevdiğim Kore dizisidir ve kesinlikle değişmeyecek,her daim 1 numaram :)

Ve sonunda Türk televizyonunda,uzun uğraşlar sonunda dün akşam BOF'u izleyebildik :) Tweetlerimle herkesin anasayfasını meşgul ettim eminim :P
TRT'ye tekrar çok teşekkürler,bizlerin hayallerini gerçekleştirdiği için !
Her ne kadar dublaj kötü olsa da,Min Ho'yu,Hye Sun'ı tekrar görmek,diziyi tekrar tekrar izlemek çok iyi geldi !
Geum Jan Di'nin sesi kötüydü :)
Dizinin adı ilk olarak Boys Of Flowers olarak yazılmıştı !
Jun Pyo orada "Temizle!" demese de,
Min Ho'nun güzel sesini duyamasak ta :)
Çok çok güzel bir duygu ! :) Anlatamıyorum...

15 yorum:

  1. merhaba bene kore dizilerini çok severim ( : sanırım ortak bir yan bu. diziyi TRT yayınlamaya mı başladı? orayı tam olarak anlayamadım. Hemen izleyeyim. bu arada bu diziyi zlemek için önerebileceğiniz bir site var mı?
    şimdiden teşekkür ederim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TRT Okul cumartesi saat 22:15'te dün vermeye başladı.Ayrıca internetten Asya dizi'den izleyebilirsin :)
      Sevgiler..

      Sil
  2. canımmm, fatma ablanın düşüncelerine tercüman oluyorusn Bof ile ilgili.
    Ben de geçen gün Trt'de rastladım diziye, nee Bof mu o dedim bir d ebaktım ki, Türkçe. Allahım o ne berbat seslendirme. Tiksindim ay resmen. Ay Jandi nin sesi hele dediğin gibi, tahammül edemedim hemen kanalı değiştiridm, dizinin aklımdaki muhteşem imajı zedelensin istemedim.
    Bu satırları yuakrıdaki ostu dinleyerek yazıyorum, sahneler gleiyor aklıma. İlk dizim değil ama en etkilendiğim dizi bu benim de. Gözyaşı, eğlence, sevinç her türlü duyguyu ben de bu diziyle birlikte yaşadım. Ve Gyu Jun Pyo ile Lee Min ho'ya aşık oldum. Hepsi bu dizi sayesinde:)
    O yüzden bu şahane diziyi herkese tavsiye ederim.
    Tam şuanda aklıam hangi sahne geldi biliyor musun?
    Hani nikahtan kurtulur ve gemide kendisini bekleyen Jandi'ye iskelede koşar ya saçları havaya savrula savrula, off neydi ya,dedirtir :))

    YanıtlaSil
  3. cyrstalll, şu yazı üzerine on tane filan farklı klip izlemişimdir. Hepsinde içim yandı resmen, duygulandım, üff ne biçim etkilemiş bu dizi beni ya, aşklarına resmen inanmışım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al benden de o kadar ! Her türlü duygu bu diziyleydi benim için de.Çok farklı çook !

      Sil
    2. gel de şimdi, öyle aşk isteme :))
      Ve lee min ho'ya ölüp bitme :)

      Sil
    3. Bu arada, ben şuan Faith'i izliyorumm. Orada da bir başka güzel ya, o güzel insan :)

      Sil
    4. Ben hala izleyemedim,öğrenciliğin gözü kör olsun :(

      Sil
    5. bende de öğrencilik avr artık, yüksek lisansa başladım, bütün gün işteyim, akşam da ev-çocuk.
      Olmasa sabaha kadar dizi izlerdim :)

      Sil
  4. Ya sen direkt beni anlatmışsın.Aynı duyguları paylaşıyoruz.Ama türkçe dublajda jandi'nin sesi pek güzel değil. :) Gu Jun Pyo <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dublaj gerçekten kötü ama tv'den izlemek bir o kadar güzel değil mi ? :)

      Sil
  5. Kesinlikle süper bir dizi.İzlediğim ilk kore filmi daha sonra devamı baya bir geldi.Dream High serisini de izlemeni tavsiye ederim :D oda çok güzeldi

    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı özledim Kore dizisi izlemeyi,yazın acısını bol bol çıkaracağım.Teşekkürler :)

      Sil
  6. merhaba ben ebru boys over flowers bu dizi film çok güzel film beğendim inşaallah türkiye istanbula gelirsin imza gününde biz çok istiyorum tüm insanlar türkiyeden hayranlar var bende hayranıyım :)kim joon seni seviyorum:)

    YanıtlaSil
  7. ben sena çoruş güneykore hayranıyım ayrıyettende lee min hoo hayranıyım onu çok çok sewiyorum ...hemde çok <3 f4 benim ikinci izlediğim dizimdi ve çok beğendim ama playfull kiss'in yerini kiç birşey dolduramaz ama çok bğendim lee min hoo I love you lütfen türkiyeyeye gel ve yada ben senin yanına geliyim oky much seni seviyorum hemde çok <3 <3 <3......bu uzar uzar eniyisi bana byee...<3

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...