21 Aralık 2012 Cuma

Porsuk Ağacı Cinayeti - Agatha Christie

Bir şarkı söyle.
Altı peni,bir cep dolusu çavdar.
Böreğin içinde pişirilen yirmi dört karatavuğun şarkısını,
Börek kesildiği zaman karatavuklar ötmeye başlamış.
Tam krala göre bir yemek değil mi bu ?
Kral , hazinesindeymiş.Parasını sayıyormuş.
Kraliçe odasında ekmekle bal yiyormuş.
Hizmetçi bahçede çamaşırları asıyormuş.
Bir serçe gelerek burnunu gagalayıvermiş.

 İskemlede Beş Ceset ile Agatha teyzeyle tanışmıştım ancak pek hoş olmadı benim için,kitabı pek sevememiştim.Yine de Agatha okumak konusunda kararlıydım,çünkü çok merak ediyordum bu kadının kitaplarının büyüsünü.Tess gibi o da çok seviliyor :) Bir Tess ablam vardı,bir de Agatha teyzem oldu artık ! :)
Bu sefer doğru bir seçim yapmışım ! Bu kitabı çok sevdim.En başından beri hiç sıkılmadan okudum ve büyük bir keyifle cinayetin açıklanma süreçlerini izledim (okurken canlandırdım tabii:) Katil yine tutmadı maalesef :)

Yukarıdaki şiiri mi merak ettiniz ? Kitabı okuyanlar için gayet anlamlı olacaktır :) Okumayanlar içinse,bu çocuk tekerlemesi üzerine kurulan cinayeti bir an önce okusunlar :)
 Kitabın sonlarındaki bu Agatha Christie imzasına ve kuşa bayılıyorum :)
Yukarıda da yazdığı gibi bu kitap Jane Marple öykülerinin en iyisi olarak nitelendiriliyor.
Bu da Agatha teyzem :)
Sevgiler gönderiyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...