17 Şubat 2013 Pazar

Hafta Sonu Özeti / 3 Kitap 2 Film

Merhabalaar :)

Şu 3 gündür her gün 1 kitap bitirmeye çok alıştım :) Buralarda yokken bol bol okudum ve film izledim.Bakalım onlar nelermiş :)

 
Perşembe günü Sorun Bende Değil Sende'yi,Cuma'da Sorun Bendeymiş'i bitirdim.İkisi de kendini çabuk okutturuyor.Çok büyük beklenti içinde olmamak lazım,bu da oku unut tarzı,kafa dağıtmalık kitaplardan.Fena değildi :)

Cumartesi günü benim en sevdiğim gün ve keyif günümdür.Yanıma alırım içeceğimi veya yiyeceğimi,akşama kadar kitap okurum.Genelde her Cumartesi yapmaya çalışıyorum :)
Jane Eyre'i çok beğendim.Dili beni hiç sıkmadı ve çabucak okudum.

İzlediğim filmlere gelecek olursak ;
Film ve kitap hastası olduğunu bildiğim için İrem'in bloguna girdim ve film araştırmaya başladım :) Kendisi bana çook yardımcı oldu,tekrar teşekkür ediyorum :) 
Bu bir kısa film.2011 yılında Oscar ödülü almış bir kısa film.Çok çok güzeldi ! Özellikle kitapseverler kesinlikle izlemeli.Kitapları canlı yerine koymaları,adamın giysi dolabını açıp askıdan kitap kapaklarını alıp kitaplara giydirmesi vs. her şey harikaydı :)
Cumartesi günü ise bu filmi izledim yine İrem'in tavsiyesiyle ama bunu beğendiğimi söyleyemeyeceğim.Çok fazla mide bulandırıcıydı.

Filmin Yönetmeni: Chan-wook Park
Filmin Türü: Gerilim, Dram
IMDB Puanı: 8,4
Yapım Yılı: 2003
Ülke: Güney Kore
Yayınlanan Tarih: 15 Ekim 2004

Başrol Oyuncuları: Min-sik Choi, Ji-tae Yu, Hye-jeong Kang, Dae-han Ji, Dal-su Oh, Byeong-ok Kim, Seung-Shin Lee, Jin-seo Yun, Dae-yeon Lee, Kwang-rok Oh, Tae-kyung Oh, Yeon-suk Ahn, Il-han Oo, Su-hyeon Kim, Seung-jin Lee, Su-kyeong Yun, Myeong-shin Park, Dae-han Chi, Yi Yong, Joe Cappelletti, Mari Devon, Crispin Freeman, Steve Kramer, Sherry Lynn, Michael McConnohie, Stephanie Sheh, Kirk Thornton, Kari Wahlgren
Oh Dae-su, bir gün kendisini küçük karanlık bir hücrede bulur. Oraya kimler tarafından ve niye kapatıldığını bilmeyen adamın dünyayla bağlantısı sadece hücresindeki küçük televizyondur. Haberlerde karısının öldürüldüğünü duyunca olayla bağlantısı olduğu düşünüldüğü için kapatıldığını anlar. 15 yıl sonra, serbest bırakılan adam, ailesini öldüren kişileri bulmaya ve kendisini oraya kapatanlardan intikam almaya karar verir ama bunun için sadece 5 günü vardır…
2004 Güney Kore Büyük Çan Ödüllerinde en iyi yönetmen başta olmak üzere birçok dalda ödül alan film, aynı zamanda 2004 Cannes Film Festivali’nde Jüri Büyük Ödülünün de sahibi oldu…



İşte bunlarda son günlerde izlediklerim ve okuduklarım :) Görüşmek üzeree :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...