14 Mart 2013 Perşembe

Hayat - Ayşe Kulin

Kitap fuarındaki son imzalı kitabım da bittii :) Gerçi Cumartesi tekrar gitmeyi ve Hıfzı Topuz'un imza gününe katılmayı da düşünüyorum ya neyse:)
Hayat yine çok güzeldi.Ayşe Kulin'in hayatını okuyorsunuz ve bunun devamı niteliğinde Hüzün'de var.Cumartesi günü kitap fuarından onu da almayı düşünüyorum.Çok güzeldi ve çok da etkilendim.
Ayrıca kitabın sonunda Ayşe Kulin'e ve ailesine ait bir çok fotoğraf var.O fotoğraflardan anladım ki,Veda ve Umut'un kapağındakiler gerçek kişilerin fotoğrafları.

Altı Çizilen Cümleler:
- Elde edilen vergi,halka sunulacak hizmete kafi gelemeyeceğinden dolaylı vergilere başvurulacaktı.Sırf bu yüzden,biz Türkiye'de elektriğe,suya,telefona ve benzine dünyada benzeri görülmemiş fiyatlar öderiz.Türk olmak biraz da oturduğumuz dalı kesmek,ileriyi değil sadece an'ı düşünmek olduğu için. sf:42

-Tuhaf bir ülkeydi benim memleketim.Birilerinin başı mutlaka dertte oluyordu.Memleketin tüm insanlarının dertsiz tasasız yaşayabilecekleri bir günün güneşi henüz doğmamıştı bu topraklarda! sf:273



Veda (1.kitap)
Umut (2.kitap)
Kitap fuarı   yazılarım için üzerlerine tıklayınn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...