25 Nisan 2013 Perşembe

Korkma Bu Akşam Gelip Çalmam Kapını

Bu postumda sizlere bu iki kitabı aldığımdan bahsetmiştim. Şu sıralar ince kitaplar bana iyi geldiğinden ve daha önceden Perihan Mağden okuyup çok sevdiğimden onun kitabını okumak istedim.
Bu kitabın en önemli özelliği 1,5 tl'den satılması.
Mağden'in gazetedeki köşe yazılarından derlenmiş bir kitap.Ne yazık ki ben pek sevemedim.Sürekli televizyonla ilgili veya starlarla ilgili eleştiriler vardı.Konudan konuya çok atlanıyordu ve bu da takibi zorlaştırıyordu.Pek sevdiğimi söyleyemem.

Altı Çizilen Cümleler:

Türkiye işte,laik bir devlet değil.   sf:54

Aniden bitti yaz,ansızın. (benden not:hep öyle olmaz mı zaten?) sf:57

Anlayamamışımdır "az" uyuyanları.Her şeyin azıyla yetineceksin,uykunun azıyla asla. sf:58

Türkiye Cumhuriyeti'nden bu kadar çok kadın canları bu denli yanmamış,onurlarıyla bu kadar oynanmamış olsa;ekranlara dökülür de sırf haset,kötülük,kıskançlık olsun diye konuşurlar mı?Konuşabilirler mi?Yalan yanlış? sf:84

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...