1 Nisan 2013 Pazartesi

Sefiller

Sefiller'i daha önceden 2 kere okumuştum ama bir de tam metnini okumak istedim ve yoğun olduğum günlere denk gelince 14 günde bitirebildim!! Sefiller'i normalde çok beğenirim ancak bu sefer elimde çok uzun durmasından sanırım biraz sıkıldım açıkçası.

Altı Çizilen Cümleler:

-Cahil insanlar,kalp gözleri kapalı olduğundan,azizlerin işine akıl erdiremez;kendilerine benzemediği için de onlara "deli" derler. sf:204

-Ah,dünyayı içindekilerle birlikte yiyesim geliyor! sf:265

-

3 yorum:

  1. merhaba sizi takibe aldım benim blogumu da ziyaret ederseniz sevinirim
    http://myworldinthebooks.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. O mu tam metin sefiller? Sefillerin tam metni 1000 küsür sayfadır.

    YanıtlaSil
  3. Tabii ki biliyorum ancak tam metnini bulmak pek mümkün değil en ulaşılabilir tam metin adı altındakiler bunlar!

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...