3 Mayıs 2013 Cuma

1473 - Bedia Ceylan Güzelce

Bu sıralar hep kitap yazdığımın farkındayım :) Yakında yeni şeyler sizleri bekliyor olacak :)
Tanrım,biraz eğilirsen sana sarılabilirim.

Hush Hush serisinin tamamını arkadaşımdan edinip okuyacağım o yüzden kitabı ertesi güne getirmesini beklerken bugün kitapsız olmaz diye düşünüp hemen kitaplığıma yürüdüm.O gün bitirebileceğim ince bir kitap olması için bunu seçtim.
Kitap çok güzeldi,Bedia Ceylan Güzelce'nin değişik anlatımıyla büyüsüne kapılıyorsunuz.
Kirpilerin ağzından aşk ve savaş.Çok etkileyiciydi.

Tabii bu fotoğraf çekildikten sonra ben yatağıma doğru yollandım,malum yatakta,koltukta vs. konforlu yerlerde okumayı tercih ediyorum :P

Altı Çizilen Cümleler:

Acı içindeki ruhlar,tanrının kalbine koşuyordu. sf:57

Bazı insanların içinde şarkılar çalar,bazılarından şiirler akar. sf:88

Önce aşk icat edilmişti sonra sabır.Kaçılması imkansız her inancın altından aşk çıkıyordu. sf:100

İnsanların bazılarına öldükten sonra yaptırılan mezarlar,yaşarken onlara layık görülen hayatlarından çok daha gösterişli. sf:102

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...