16 Mayıs 2013 Perşembe

Gece Nöbeti - Tess Gerritsen

Tess olunca yazarı,mümkün mü kötü olması kitabın ?

Bu Rizzoli&Isles serisine ait bir kitap değil,bunu belirteyim öncelikle.
Ana karakter bir doktor,Toby Harper.Ellen adında alzeimer hastası bir annesi var ve Vickie adında bir ablası.
Kriz geçiren bir doktor,hastaneden kaçan bir adam,82 yaşında ama 60 yaş kadar sağlıklı başka bir adam ve hamile olduğunu sanan kadınlar.. ve bunların ortak yönleri!
Midenizi bulandıracak ve kanınızı donduracak pek çok sahne var.Ama bu kitap bir müthiş dostum ;) :)


Not : İçecek Doğadan-Ayvalı Ihlamur.Bayıldım ancak tam bir kış içeceği :)

4 yorum:

  1. bütün Gerritsen kitapları gibi, ya da pek çoğu gibi:))

    YanıtlaSil
  2. Uzun zaman önce Gece Nöbetini'ni okumuştum. Bende çok beğendim. Yani Tess olunca beğenmemek olmuyor, kadın her zaman çok iyi yazıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kitabında bir kez daha hayran oluyorum ve bir kez daha ağzım açık kalıyorr :)

      Sil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...