10 Eylül 2013 Salı

Aşka Yolculuk

Bu yaz ağır kitaplar gitmez deyip,bir sürü çiklit okudum.Genelde konular aynı oluyor,o yüzden sıkmaya başladı.Aslında kitap sürükleyici ama aynı hikayeler olunca "bundan çok var" diyorsunuz.
Araları iyi olmayan kız kardeşler annesi ölünce onun mirası otele adım atarlar.Maddie'nin tutunacak hiçbir şeyi kalmadığı için,o bu oteli işletmek ister.Ama kardeşleri öyle düşünmez.Neler oluyor sonra okuyup göreceksiniz :)
Bir de ben hiç iyi bir seri okuyucusu değilimdir,çoğu seri yarım kalmıştır bende,bu da bir seri.
Phoebe Traeger'ın bölüm başında yer alan sözlerinden bazılarını çok sevdim :) Kitapta bahsedildiği gibi neşeli bir karakter olduğu belli oluyor,biraz da tabiri caizse çatlak! :)


Öbür beğendiklerim,altını çizdiklerim : 

Kuşlar erken kalkan solucanları yediğine göre,geç saate kadar uyuyun. Phoebe Traeger sf:241

Bazı cevaplara ihtiyacı vardı,bu cevapları hak ediyordu ama doğrusu nereden başlayacağını bilemiyordu. sf:276

Ama'dan sonra güzel bir şey gelmez. sf:305



Arkadaşımdan aldığım kitaplar : 

4 yorum:

  1. Ben de bu yaz biraz çiklit okudum. Ama şu bir gerçek ki, ruha sahiden iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Evet iyi geldiği kesin ama bu yaz o kadar çok okudum ki,neredeyse hep aynı hikayeler sıkmaya başladı :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım blogumda bi çekiliş var beklerim :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...