8 Eylül 2013 Pazar

Müziğin Enerjisi #11

Ben öyle içecek insanı olamadım hiçbir zaman. Çay bir bardak kahvaltıda içerim,onu da yiyecekler varken unuturum,sonrasında da çoğu zaman aramam :) Bu yaz limonata ve ayran ile aram epey iyiydi,onları favori içeceklerim sayıyorum şu sıralar..Kola desen nereden baksan 5 yıldır içmiyorum! Asitli içeceklerle de aram yok :) Kışın bitki çaylarını severim. Kahveyi ise hiçbir zaman sevmemiştim,son zamanlarda 3'ü 1 aradalar ile ısınmaya başlıyoruz birbirimize.
Coffee Playlist keşfim yakınlara dayanıyor,pek inceleyememiştim ama dün kurcalamaya vaktim oldu,kesinlikle harika şarkılar var!
Latte içiyorsanız; bir Lenka,Cocoon şarkısı,
Americano içiyorsanız Miner,Old Man Canyon şarkısı eşlik ediyor size.
Şarkılar çok kaliteli.Ne içiyorsanız ona göre şarkı!
Fevkalade bir fikir bence ;) Göz atmak isterseniz tık tık.
Coffee Playlist'ten bu yazıyı yazarken dinlediğim şarkı eşlik etsin size o zaman ;




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...