4 Ekim 2013 Cuma

Düğümlere Üfleyen Kadınlar - Ece Temelkuran


Ortadoğu'dan hep içimizi yakan hikayeler çıkıyor.Bin Muhteşem Güneş,Riyad'ın Kızları,şimdi de bu kitap.Hepsi içimizi ayrı ayrı kavurdu.
Çok etkileyici bir kitap okudum.Okuma sürem çok uzundu,hem yoğunluktan,hem de o arada 2 kitap daha okuduğumdan 22 gün !
Ama akıcılığıyla hiçbir alakası yok,harikaydı.
Madam Lilla'ya sinir oldum,Amira'ya güldüm,Maryam'la efelendim,yazarla düşüncelere daldım! Zaten artık kadınlarla ilgili hikayeler ayrı bir düğümle okuyoruz.
Altını da çizdim bol bol,hepsini paylaşacağım.Bittiğinde kitap bu haldeydi :








Benim gibi en sevdiği öğün kahvaltı olan biri için ne hoş sözler:)


Şüphesiz en etkileyicisi :



Bu ara klavyemden çektiğim kadar hiçbir şeyden çekmedim! Gidip gidip geliyor.Bu sefer düzeldiğini ümit ediyoruz.Hazır bulmuşken girip bir iki birikmiş blog yazısı yazayım dedim.Çook özlemişim!




2 yorum:

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...