17 Ekim 2013 Perşembe

Hayattan Kesitler #8

Baykuşlu her şeye bayılıyorum bu aralar!

Kıyafet etiketlerimizi ne yapıyoruz ? Tabii ki kitap ayracı ! Bu iki ayracın yazısı için tık tık.
Bir çok kişiye ilham veren bu uygulamaya siz de katılın :)

Canımm arkadaşımla keyif anı.Hatta "günün keyfi" köşesini süslemişti tık tık.

Kitapla ilgili çok yorum okuyunca kafam karışmıştı.Sonunda arkadaşımda bulunca aldım ve başladım.Güzel bir kitaptı.Yazısı burada.


#neokuyorum köşesinden.Arka kapağını okuyunca merak edip almıştım ama sevememiştim.Yazısı.

Pisicikli çoraplarım :) Görünce vurulup hemen almıştım.Hatta ablam hala kıskanır,"bana neden almadın?" diye trip atar ahaha :))

Güzel bir kitaptı ama maalesef seri ve ben hiç iyi bir seri okuyucusu değilimdir.Yazısı
Yanındaki ise Eti Paykek.İntense'e çok benzettim ben.

Cumalıkızık'da çektiğim bir fotoğraf.Nedensiz bayılıyorum..

Sonunu beğenmesem de güzeldi.Yazısı

Anne yapımı börek ve benim ellerimden havuçlu tarçınlı kek.Yiyen herkes bayıldı,en meşhur kekim oldu sanırım :) Tarifi için tık tık.

Youtube kanalımda güzel videolar olursa çok seviniyorum ve başlıyorum sırayla izlemeye :)
Son okuduğum kitap.Çok sevdiim.Yazısı



Az öncesinin fotoğrafı.Acıkınca bayram çikolatalarına saldırdıım :)

Bu vesileyle iyi bayramlaar!














2 yorum:

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...