26 Ekim 2013 Cumartesi

Konuşmayan Tavus Kuşu Camio

İlk sayfalarında çok seveceğim bu kitabı diye düşündüm,genel olarak da doğru çıktı :) Başları çok keyifliydi,Seraphim Astaroth olunca sıkıldım,S.S. döneminde yine keyiflendim.
Kıyaslamak ne kadar doğru bilemiyorum ama yarısında bıraktığım "Kıyamet Gösterisi" kitabının tadını aldım biraz.
Kapağını ayrı bir sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim zaten.
Kitapta komediyi yakalamak çok zor bence,bu kitapta o yakalanmış diye düşünüyorum,oldukça güzel bir tat bırakıyor. *
Altını çizdiklerim ise oldukça fazla.
Güzel sözler(Oscar Wilde'ın sözleri özellikle) açısından oldukça bereketliydi.

*Bay yirmidokuz ve bayan ikibinyirmidokuz'un ; Ajnana ve Avidya'nın anlaşılmaz konuşmaları özellikle :)













:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...