12 Ekim 2013 Cumartesi

Maybelline One by One Volum Express Mascara

Maalesef,kalitesiz etiketlerden dolayı yırtınca kötü görüntü oluştuğu için internetten bir resim kullanmak zorunda kalıyorum.

Maybelline'in rimellerinin fiyatına göre kalitesi gayet iyi.Bir süredir de bunu kullanıyorum.

*Öncelikle tasarımı çook güzel.

*Kirpikler uzatması açısından pek bir fark yok bana kalırsa.

*Bazen kirpiklerim yapışıyor gibi hissediyorum:)

*Ayrıca sürdüğünde kirpiklerin dağılışı pek iyi değil,dağınık bir görüntü oluşuyor.Fırçadan dolayı büyük ihtimalle.Ya da biraz uğraşacaksınız düzeltmek için :)

*Çıkarırken bir zorluk yaşamıyorsunuz,biraz su sıçradığında hemen dağılanlardan da değil hem.

Ben sevdim diyebilirim,bu fiyata bu kalite dediğim gibi çok iyi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...