9 Ekim 2013 Çarşamba

Patatesli Tavuk Göğsü Yemeği

Bu aralar mutfakta çok vakit geçiriyorum.En sevdiğim şeylerden birisi yemek yapmaktır benim,kafamı dağıtıyorum bu sayede de.
Yine pratik bir tarif.Başlayalım o zamann..

Malzemeler :

1 tane tavuk göğsü
4 patates
2 soğan
2 yeşil biber/kırmızı biber
Baharatlar(kekik,nane,pul biber)
Tuz
Sıvı yağ


Tavuk göğsünü temizleyip,küp küp doğruyoruz.
Daha sonra tavaya(geniş olsun mümkünse)  alıyoruz ve pişiriyoruz.

Onlar pişerken patateslerimizi ve soğanlarımızı doğruyoruz.

Patatesler böyle olacak.

Soğanlar ise böyle büyük büyük.

Biberlerimizi de doğrayalım dursun bir köşede.

Tavuklarımız pişince patateslerimizi ve baharatlarımızı bol bol koyup,sıvıyağ ekleyip kavuruyoruz.Soğanları ve biberleri ekliyoruz.İyice karıştırıyoruz,kapağını kapatıp kısık ateşte pişiriyoruz.
Patateslerin pişmesi biraz uzun sürebiliyor,iyice pişirelim o yüzden.

Onlar biraz pişene kadar domates sosu yapalım.
2 tane domatesi rendeliyoruz,1-2 diş de sarımsak.Sıvıyağ da kavuruyoruz(ayrı bir tavada) daha sonra yemeğimizin üstüne ekliyoruz.Daha sonra pişmeye bırakıyoruz.
Sonuç:

Afiyet olsun!
Bu yemeği yapar mısınız,seviyor musunuz,yoksa "kolay valla denerim" mi diyorsunuz :)
Yorumlarınızı bekliyorum..

4 yorum:

  1. agzım sulandı.Düğün öncesi yemek bloglarını geziyom artık.öğrenmek gereek.bu arada nuxe çekilişim var beklerim

    YanıtlaSil
  2. ELINE SAGLIK SALCALISINI YAPARIM BE N BOLBOLLL:)

    YanıtlaSil
  3. @kendinin ruh doktoru : Aslında tam olarak yemek blogu değilim,her telden çalıyorum:) Tebrik ederim bu arada düğünün için :)

    @the bircan : Ben de domates soslu yapıyorum,çok güzel bir tat veriyor :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...