28 Ekim 2013 Pazartesi

Uysal Kız - Dostoyevski

İncecik bir kitap..İnsanın iç dünyasına dair pek çok şey var içinde.Klasiklerdeki o ağdalı dil de yoktu,kolay okunabilir.Ben çok sevdim.
Zaman zaman "Bu mu uysal kız? :) " bile dedim.Listenize ekleyebilirsiniz kısa ve kolay okunan kitaplar arıyorsanız :)

Altı Çizilenler


Eğer insan kendinden kuşkuya düşmüyorsa bundan daha güzel bir şey yoktur. sf:19



İşin tuhafı,uyku tutmuyor;oysa büyük dertlerin patlak verişinden sonra insan uyumak ister. sf:60

2 yorum:

  1. Tolstoy yazmışsın ama Dostoyevski imiş (Kitabın üzerinde gördüm, bildiğimden değil) :D Dostoyevski nin böyle bir kitabı olduğunu bilmiyordum, okumak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ah dalgınlıktan! Çok teşekkür ederim uyardığınız için,hemen değiştiriyorum :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...