26 Kasım 2013 Salı

Kayıp Gül - Serdar Özkan


Daha önce okuyup sevmemiştim,yine sevdim diyemem.Çokça altını çizsem de,içinde çok güzel sözler olsa da,bu kitap ne kadar okursam okuyayım bana zorlama geliyor.
Tam olarak sevemiyorum!

Altı Çizilenler:




Devrilir miyiz hiç?!

Descartes'in yeleği,olsun o kadar :))


Bakmak ile görmek,aynı şey değil !





Siz hangisisiniz ? En sevdiğinizi önce mi yersiniz,sonra mı ? Gelecekten mi büyülenirsiniz,geçmişe mi bağlısınız ?

...denince aklıma "Benim Dünyam" filminin gelmesi..




Bu aralar bolca yemeli içmeli okumalar yapıyorum.
Herkese keyifli okumalar!


6 yorum:

  1. Bu kitapla ilgili bende seninle aynı fikirdeyim açıkçası.
    Altı çizilesi birçok cümle var evet ama kitap ah şahane mükemmel dedirtmiyor maalesef :(
    Nedense bende bu yönden pek beğenemedim. Ama sen ikinci kez okumuşsun ne güzel!
    Meyve yemek iyidir. Zaten kış geldi vitanmine bol bol ihtiyacımız var :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle öyle,bir de Küçük Prens ve Martı'ya benzetilmesi çok saçma.
    Bol bol meyve yiyelim o zaman! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. 2.'yi okumuştum ben de , bunu okumadım ama 2. için diyebiilirim ki çokça reklam kokan hareketler bunlar...

    YanıtlaSil
  4. Bunun da çok reklamı yapıldı bence,fazlaca abartıldıı:))

    YanıtlaSil
  5. Bence hikaye çok güzel çok severek okudum ve ders çıkartılacak çok konu var anlayabilene

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...