20 Aralık 2013 Cuma

3 Film

Son zamanlarda;kendimi boşlukta hissettiğimden midir nedir,hep film izliyorum.Biraz biriksin istedim.
İlk film,Back-up Plan

Çerez niyetine bir film,eğlenceliydi,güzeldi.Jennifer Lopez çok tatlıydı filmde.Güzel vakit geçirmek,eğlenmek için izleyebilirsiniz.
16 Temmuz 2010
2010 - 
 ,  
106 Dak.
Kate Angelo
Todd Black ,  Steve Tisch


İkinci film ise Dear John
2010 yapımı filmlerden gitmişim arka arkaya,farkında değilim :)
Film çok güzeldi,çok naifti.Favorilerim arasına girdi bile.

Vizyon Tarihi (1s 45dk
Yönetmen:
Oyuncular:Channing TatumAmanda SeyfriedRichard Jenkins devamı...
TürDram , Savaş filmi , Romantik
ÜlkeABD




Son film ise Serendipity.
İsmi çok hoşuma gitti,izleyeyim dedim.Adı gibi tesadüflere gebeymiş.Başrol oyuncularının filmde tanıştığı zaman "Noel'den 5 gün önce" olarak geçiyor.Yani,20 Aralık,benim filmi izlediğim gün.Çok hoşuma gitti bu tesadüf.Filmdeki gibi kar da yağsaydı tam olmuştu:)
Kate Beckinsale ne güzel kadın,bu filmde de birbirlerine çok yakışmışlardı bence.
Aşk Tesadüfleri Sever tadındaydı.Bir Kore filmi izlemiştim,yine aynı temaydı,tesadüfler üzerine.Ama adını hatırlayamadım :/
Neyse,gayet güzeldi.Tam da filmde bahsedilen zamanlarda izleyin derim.

24 Mayıs 2002
2001 - 
 ,   ,  
90 Dak.
Marc Klein
Peter Abrams ,  Simon Fields



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...