31 Aralık 2013 Salı

Kitap Okuma Yıllığı - 2013



Geçen sene 80 kitap okuduğum için,bu sene hedefim 90 kitaptı. Ne yazık ki tutturamadım :(
Yine de 75 kitapla bitirdim. Fena sayılmaz bence :) O zaman başlayalım..

OCAK

1. Kuyucaklı Yusuf
2. İmza : Kızın
3. Uzun Hikaye
4. Erkek Dedikodusu
5. Kıyısızlar
6. Ufak Şeyleri Dert Etmeyin
7. Velev ki Ciddiyim!
8. Mor Salkımlı Ev
9. On Küçük Zenci
10. Nefes Nefese


ŞUBAT

11. Harry Potter ve Felsefe Taşı
12. Yaban
13. Sorun Bende Değil Sende
14. Sorun Bendeymiş
15. Jane Eyre
16. Denemeler
17. Beyaz Zambaklar Ülkesinde
18. Mavi Saçlı Kız

MART

19. İskender
20. Şimdi Avrupa
21. Aşk Mutfağından Yalnızlık Tarifleri
22. Hayat
23. Eve Dönüş
24. Hüzün
25. Sefiller

NİSAN

26. Ölüm Çığlığı
27. Edebiyat Mutluluktur
28. Stres Kendine Güven Mücadele Ruhu
29. Yolda
30. Korkma Bu Akşam Gelip Çalmam Kapını
31. Gençlik Yılları


 MAYIS

32. Fısıltı
33. 1473
34. Çığlık
35. Gece Nöbeti
36. Hacı Murat

HAZİRAN

37. Bıçak Sırtı
38. Genç Kızlar
39. Göklere Anlat

TEMMUZ

40. On Dokuz Saniye
41. Limonlu Pastanın Sıradışı Hüznü
42. Gökyüzünün Üzerinde 3 Metre
43. Senden Önce Ben
44. Ye Dua Et Sev
45. S*ktir Et


AĞUSTOS

46. Göçmen Ruh
47. İki İyi Hırsız
48. Hasret
49. 13 Saat + 1 Ömür
50. Rosa ile Ejder
51. Araba Sevdası
52. Gölgesizlerin Tutkulu Dansı
53. Aklı Bir Karış Havada
54. Beni Orada Bulacaksın

EYLÜL

55. Psikopat
56. Aşka Yolculuk
57. Stilettolu Anne ve Made in Barcelona Bebek
58. Peynirimi Kim Kaptı?
59. Öğretmenim Mori'yle Salı Buluşmaları

EKİM

60. Düğümlere Üfleyen Kadınlar
61. Kan Gölü
62. Baharat Kokulu Hayatlar
63. Konuşmayan Tavus Kuşu Camio
64. Uysal Kız

KASIM

65. Kardeşimin Hikayesi
66. Cehennem
67. Doğu'nun Limanları
68. Kayıp Gül

ARALIK

69. Aşk Mutfağında Bir Tutam Dostluk Bir Ölçek Mutluluk
69. Soğuk Kahve
70. Köprü
71. Üç Silahşörler
72. Saklı Kalanlar
73.Kayıp Aranıyor

2 tane kayıp sanırım:/

Kitapların hepsiyle ilgili yorumuma arama kısmına yazarak ulaşabilirsiniz.


Eveet,şimdi "en" lere gelelim.

-En çok kitap okuduğum ay 10 kitap ile OCAK
-En çok sayfa okuduğum ay da OCAK
-En az kitap okuduğum ay  3 kitap ile HAZİRAN
-Tess Gerritsen bu sene benim için öne çıkan yazarlar arasında. 4 tane kitabını okumuşum bu yıl.

Bir de çorbada benim de tuzumun olduğu,ufacık da olsa, ortak roman 13 Saat + 1 Ömür çıkmıştı bu sene. İlk defa bir kitapta ismim yer aldı :)

2013 Kitap Fuarı' nı unutmamak gerek,tanıştığım yazarları,imzalı kitaplarımı.

Bir de bol kitap alışverişli bir yıl oldu 2013.

Böyle söyleyince güzel gibi geliyor ama,aslında ben pek sevmedim 2013'ü .2014 yengeçlerin yılıymış,beklentilerim yüksek.
Umarım herkese sağlık,başatı,mutluluk,aşk getirir  2014.
MUTLU YILLAAAAR :)

6 yorum:

  1. iyi yıllar , daha sağlıklı , daha bol kitaplı, 2014 te hedeflediğin rakama ulaşmanı da dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. İnşallah hepimiz için güzel bir sene olur :))

    YanıtlaSil
  3. Aay hiç saymadım ama kesin bende bir o kadar okumuşumdur. Çok güzel bir fikirmiş yaa bundan sonra bende sayıcam ve kendime hedef kitap sayısı koyucam hihi :)

    YanıtlaSil
  4. Say say,kendimizi hırslandırmamız açısından iyi oluyor.Kitap okuma defteri tutabilirsin veya Vikitap'a üye olabilirsin böylece daha düzenli olurr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Defter tuttum biara ama ipin ucu kaçtı. Vikitap'a üyeyim ama sürekli oraya girip kitap işaretlemeyi pek sevmedm ondan kendim sayarim heralde. :D

      Sil
  5. Hihi,o zaman öyle yaparsın :))

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...