23 Aralık 2013 Pazartesi

Köprü - Ayşe Kulin

Yalnız geçirdiğim akşam yemeklerine kitabımı da katıyorum artık.Önceden yapamazdım,dikkatimi toparlayamazdım,artık başarıyorum sayılır.
Patatesli omlet,yanına da kışlıklardan kırmızı biber.Bir ara patatesli omletin yazısı gelebilir.Çokça yapıp,çok seviyorum.
Bu kadar lak laktan sonra kitabımıza gelelim.

Bir yakınımız "Benim Ayşe Kulin hayranlığım Köprü ile başladı.Sen daha Köprü'yü okumadan onun hayranısın" demişti. Şu ana kadar okuduğum bütün kitaplarını sevmişimdir:)
Yine harika bir kitaptı.
Ne talihsiz köprüymüş arkadaş!
Recep Yazıcıoğlu büyük bir takdiri hak etmiş.
Ayşe Kulin de, bu çabaları ölümsüzleştirmiş.
Muhteşem bir başarı öyküsü bence,okunmalı.

Altı Çizilenler:

"bu dileğim tutarsa,bulutsuz gecelerde gün ışıyana kadar oturup kayan yıldız beklemek,işimiz olsun!" sf:50

"Ölüm,yaşamı hiçbir zaman açlığı unutturacak kadar etkilemiyor,inanın bana," sf:122

Ama biz Türkler değişimi sevmeyiz.Treni kaçırana kadar bekleriz değişmek için. sf:127

Kürt'ün Türk'ün ölümü,öldürmeyi seçeni de var,toprağını süreni,hayvanını güdeni de.Türk'ün de Kürt'ün de,gavurun da hem iyisi hem kötüsü vardır.Hepimizi aynı Allah yaratıyor. sf:157

"Her insan,ama her insan zaman içinde diğerinin gözünde gizini kaybeder," sf:169

İnsan tabiatı,başarıyı hem seviyor hem de müthiş ürküyordu başarılı olandan.Acaba neden? sf:218


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...