14 Aralık 2013 Cumartesi

The Heirs / K-Drama

Spoiler Yoktur!

Daha geçen gün "Heirs yakında başlıyor" diyordum,şimdi ise final bölümünü bitirdim.Heirs'li haftalar su gibi akıp geçti :)

Konusundan bahsedelim , zengin ailelerin hayatları,kraliyet lisesi,gençlik dizisi :) Özetlersek!

Senarist : Kim  Eun Sook
Yönetmen : Kang Shin Hyo
Bölüm Sayısı : 20
Yayınlanacağı Kanal : SBS
Başlama Tarihi :  9 Ekim, 21.55
Bitiş Tarihi: 12 Aralık 2013
Oyuncular : Park Shin Hye, Lee Min Ho, Choi Jin Hyuk, Kim Woo Bin, Kang Min Hyuk, Im Joo Eun, Kim Ji Won, Choi Won Young, Yoon Son Ha, Kim Sung Ryung,  Krystal, Kang Ha Neul, Park Hyung Shik,Kim Mi Kyung.

Min Ho'cuğum kusura bakmasın ama bu dizide favoriim Kim Woo Bin'di.O nasıl bir karizmaa :)

Bu çifte bayıldım,o kadar şekerlerdi ki :) Normalde Krystal'i sevmeyen,ön yargılı olan ben bu dizide çok sevdim.
Kang Min Hyuk'u You've Fallen For Me 'de de çok severdim,burda da çok sevdim.

Karizmam :)
A Gentleman's Dignity'de de acılarını saklayan,asi biriydi,burda da.Tek fark orda çok fakirdi burda otel varisi :p
Bir de "sister" deyişi var ki :) Min Ho'yla karşı karşıya geldiklerinde ve Park Shin Hye ile olan sahnelerinde çalan müziklere bayılıyorum.

Min Ho'nun karizma abisii :)
Daha mutlu olmayı hak ediyordu bu çocuk:)

Bu kadına çok acıdım dizide.İyi kalpli oluşu,o sürekli ezilmesi filan.
Min Ho'nun annesi.
Okul sahibi anneye de ayrıca bir sinir oldum,her dizide gıcık rolünde olmak zorunda mı?!


Final bölümü ise yine çok tatmin edici değildi,alıştık gerçi.Ama o kadar kötü de değildi,izlerken gayet keyif aldım.

Diziden sevdiğim repliklere gelelim:




Burası harikaydıı :) Myung Soo:)))




Biraz da OST'lara bakalım.






Dizinin büyük kısmında çalan buydu.




Min Ho'nun söylediği.Çok güzeldi..

Güzel bir diziydi,kimi zaman komik,kimi zaman gözleri dolduran.İçinde bunca yakışıklı varken izleyin diyorum :p













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...