29 Ocak 2014 Çarşamba

BAKIM | El Kremi Dosyası

Malum kış gelince en çok bakım isteyen şey,ellerimiz oluyor.Bakalım benim kullandıklarım nelermiş?
Arko Nem'in bu kreminin böğürtlen&yoğurtlusunu da kullanmıştım.Onun kokusunu çok seviyorum,bu da çok güzel.
Çabuk emiliyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor elde.Gayet güzel.
Fiyatı 3,5 TL civarı.

Zaten çok sevdiğimi biliyorsunuz.Yazısını bile yazmıştım,burada.
Arko Nem'e kıyasla daha yoğun bir yapısı var.Ama çabuk emiliyor.Mis gibi de bir kokusu var.
Fiyatı 75 kr ya da 1 TL'ye bulabilirsiniz.

Bunun da çok temiz bir kokusu var.Ama sevmediğim bir özelliği var ki,kremi sürüyorum,15 dakika sonra bile ellerimi yıkasam o krem çıkıyor ellerimden.Biraz daha yapış yapış yapısı,yine de güzel diyebilirim.
Fiyatı 90 krş

Bu üç kremi kıyaslarsak:
Yapısı en yoğun olan : Dalan
Kokusu en güzel olan : Arko Nem
En sevdiğim : Dalan :)

Sizin favorileriniz neler,bunlardan kullandığınız var mı bekliyorum =)

2 yorum:

  1. Arko zaten koku ve yapı konusunda artık emin olarak alabileceğimiz nadir ürünlerden. :)
    Bende en çok arkonun böğürtlenli olanını seviyorum :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...