11 Ocak 2014 Cumartesi

"Canım Ne İsterse" Cuması


Dinleyerek okuyabilirsiniz.


Yorucu geçen bir haftanın sonunda cuma gününü kendime ayırmaya karar verdim.Her ne kadar yapılacak işlerim hala olsa da,bir hayli yoruldum.

İlk önce, PLL'ın uzun bir zaman sonra yeni bölümü çıktı,onu izledim.
Hala bir cevap alamamamız dizide,bir hayli can sıkıcı.Yetti artıkk :)

Bu aralar tam film modundayım,hep izleyesim var.Bir de eski filmlere merak sardım.
Yanlış zamanda yaşamışım diyorum bazen,bu film de haklı çıkardı beni :) O kıyafetler,kadınların zerafeti..
Marilyn Monroe filmiydi bu.3 kadın arasında geri planda kalmıştı bana göre.Page'in eteklerine bayıldım :)

Film bitince sıcak bir duş alıp,sıcak içeceğimle Nar Ağacı'nı okuması yaptım biraz.

Biraz yapılacak işlerimi hallettim..

Yine bir film izleyeyim dedim ve bir kaç filmi açıp hemen kapattıktan sonra,hazır moda girmişken hakkımı yine bir Marilyn Monroe filminden yana kullandım.
Beyaz elbiseli,etekleri uçuşan hali var ya Monroe'nun,işte bu filmden :)
Bu filmde daha çok gözlemleme şansım oldu.Çok tatlıydı kesinlikle :)

Eskileri ya da Marilyn Monroe'yu,eski kıyafetleri vs. seviyorsanız kesinlikle izlemeniz gereken filmler..

Hafta sonunun bitişine yaklaşsak da,iyi hafta sonları!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...