21 Ocak 2014 Salı

FİLM | Hafta Sonu Filmleri

Eğer bu postu doğru planlarsam,daha sabah kahvenizi,çayınızı içerken okuyor olacaksınız :)
Kocaman bir GÜ NAY DIN!!
Sabah sabah enerji dolmak amacı ile dinleyebilirsiniz şunu ve şunu.
Yayınlanmamış:)

Bu hafta sonunu 4 film ile kapattım.Pazartesi günü ve izlediğim bir film vardı,onu da araya sıkıştırıyorum müsaadenizle :)
O zaman başlayalım.

While You Were Sleeping: Zaten çok ünlü olan ve epey beğenilen bir film.Benim de çok hoşuma gitti.O kadar film izleyince kafamdaki her şey formatlanmış gibi hissediyorum şu an,son film az önce bitti çünkü :)
Kar sahnesi çok hoştu :)

Notting Hill: İzlemeyen kalmamıştır heralde :) Hugh Grant'ın bu filmde bir kitabevi sahibi olmasını epey kıskandıım.Zaten çok ünlü bir film,söyleyecek şey yok.

When Harry Met Sally: Bu film çok güzeldi yahuu :) Meg Ryan'ın duru güzelliği(neden estetik yaptırmış anlayamasam da) ile çok güzel bir filmdi.Espriler süperdi,Harry'ye bayıldım:)

Bridget Jones's Diary: Bayağı sıkıldım.Bu kadar ünlü olmasını da anlayamadım açıkçası :) Rastgele yine bir Hugh Grant filmi oldu :) Başroldeki kadını Jennifer Lawrence'a benzettim epey.

Bu da pazartesi izlediğim bir film.

Gravity: Sandra Bullock ve George Clooney.Filmin yarısından sonra Clooney kayboluyor,kaldı mı tek Sandra Bullock! Epey yaşlanmış yahu :)
Fazla durağandı bence.Ama sanatsal açıdan bakacak olursak :) ağır çekim sahneler,oyunculuk vs. diyecek söz yok ona zaten.
En çok da astronot kıyafetlerinden kurtulduğu an var ya,onu beğendim.En iyi sahnesiydi bence,son sahneyle birlikte.
Genel olarak bayılmadım diyebilirim:)

Umarım haftanız güzel geçiyordur.Sevgiler!


6 yorum:

  1. Gravity bilgisayarimda duruyodu izlesem mi izlemesem mi emin olamadim ama yok izlemicem sanirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüntüler,çekim açısından çok kaliteli ama durağan bir film:)

      Sil
  2. Gravity'yi internetten mi izledin ? Ben para vermemek için sinemaya gitmedim çünkü çok heyecanla beklediğim bir film değildi, internete düştüyse izleyebilirim artık :P

    YanıtlaSil
  3. Evet internetten izledim.Düştü düştü,izleyebilirsin :)

    YanıtlaSil

  4. When Harry Met Sally çok iyiydi gerçekten , :)

    YanıtlaSil

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...