28 Ocak 2014 Salı

KİTAP | Masumiyetin İçin Savaş - Tess Gerritsen

Bu aralar okuma düzenim istediğim gibi gitmiyordu.Ben de bunu Tess ablam çözer diyerek kütüphanemden bu kitabı seçtim.Düşündüğüm gibi de oldu.
Rizzoli&Isles serisine ait değil bu kitap da.
Bu sefer katil karakterlerin arasından biri.Tahmin edemedim tabii ki :) Tess her kitabıyla beni şaşırtıyor.Ben gayet sevdim bu kitabını da.

Altı Çizilenler:



Instagram hesabımda okuma hallerimi ve daha fazlasını paylaşıyorum.Takip için tık tık.


Kitabı bulabileceğiniz link
Kitap Alışverişim

Blogumdaki diğer Tess Gerritsen kitap yorumları :

Kan Gölü
Bıçak Sırtı
Gece Nöbeti
Günahkar
Siliniş
İkiz Bedenler
Gölgesizlerin Tutkulu Dansı
Çırak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...