7 Ocak 2014 Salı

Seçilmiş Kişi - Carol Lynch Williams

Nar Ağacı okurken yorulunca,araya bu kitabı sıkıştırdım.
Ama o kadar etkilendim ki..
Kyra,14'üne basmak üzere.Ve kimse ona ne istediğini sormuyor.
Sadece uydurma peygamberler ve uydurma vahiyleri var.
"Sen 'bu'sun,böyle yapacaksın!" diyorlar.Eğer uymazsa Tanrı onu cezalandıracakmış güya!

Dünyada kadının yeriyle ilgili acımasız gerçekler var bu kitapta.Her ne kadar kurmaca olsa da bu kitap,bir o kadar da gerçek.
"Kadınlar,erkekler için vardır"  diyor örneğin.Hala böyle düşünen insanlar var ne yazık ki.
Okuyunca oldukça acıtıyor canınızı.Okurken o kadar sinirlendim ki,kitabın içine girip bazı karakterlere okkalı bir tokat atmak istedim!
Okumalısınız..

Altı Çizilenler:

Sadece tek bir şey beni cesaretlendiriyor. Kitaplar.Okumak. sf:169



Kitap Sihirbazı'dan gelen kitaplarımdan biriydi.Alışverişim için tık tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...