26 Ocak 2014 Pazar

STİL | SNSD - Yoona




Taeyeon
 'un stilini yazdıktan sonra,böyle bir seri olduğunu bile unutmuşum.Ve benden istenen Yoona stilini bile.Özür dilerim :(
Geç de olsa yazma fırsatı bulabildim.

Bildiğiniz gibi Yoona SNSD'nin yüzü. Bu yüzden çok fazla ön planda.Genellikle en güzel kıyafetler onun oluyor:)

Havaalanında bile giydiklerine dikkat etmeleri gerek.
Çantasını çok sevdim! Gördüğüm kadarıyla üzerindeki yeşil gömlek ve onu kahverengi kemer ile tamamlayıp bir tarz oluşturması,çok güzel bir görüntü yaratmış.
Bu da bir havaalanı stili.Bu sefer dikkatimizi çeken unsur fular! Öncekine bakış daha salaş ve rahat bir kombin.Bunu da sevdim.


Balıklama atlayarak kırmızı halı stiline geçiyoruz.
Toz pembe ve gül kurusunun ortası diyebiliriz rengine(harika anlatım:) 
Bu rengi çok seviyorum,Yoona'ya da çok yakışmış.Doğal dalgalı saçlarıyla da hoş bir görüntü oluşturmuş bence.

Bu seferki kıyafetini sevmedim ve çok saçma buldum.
Çok karışık gözükmüyor mu?! Yatak örtüsü gibi kumaşı.

Nerede olduğunu bilemiyorum ama etek+gömlek kombinini çok sevdim.Bütün olarak bakıldığında çanta ve çorap çok göz yoruyor.

Taeyeon'cuğum ile Gucci eventlerinde de geziyorlar:)
Öncelikle bir evente giderken kafandan büyük çanta takmak niye Yoona?! Ama elbisesini çok yakıştırdım.Kırmızı favori rengim zaten.

Bir televizyon programındaki kombini.
Kore'de durumlar nasıl bilmiyorum ama bizim moda bloggerları bu kıyafeti evde otururken giyiyorlar:))
Yine de bir sevimlilik var üzerinde,kurtarılabilir:)



Tam olarak gözükmese de,çok şirin bulduğum bir kıyafeti ile bu yazıyı sonlandırıyorum.
Kısacık saçları ve şirin pembe eteği çok yakışmış.


Çoğu zaman Yoona'nın kıyafetlerini beğeniyorum ben.Zaten grubun yüzü olunca ayrı bir ilgi alaka gösteriliyordur kıyafetlerine stilistler tarafından.
Siz neler düşünüyorsunuz =)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...