14 Şubat 2014 Cuma

Bir Yaz Gülüşü - Iris Johansen

Arkadaşımdan aldığım bir kitap olduğu için etiketini çıkartmadım,kusura bakmayın bu çirkin görüntü için!
İstanbul'a giderken yanıma ince bir kitap götürmek istedim,şu an okunmayı bekleyen kitaplarım da ince olmadığı için arkadaşımın kitaplığına göz gezdirdim.Orda hiç kitap okuyamadım,dönüşte de sıkılarak okuya okuya anca bitti.

Normalde bu tarz "insan" olan kapakları beğenmem,bu kapak gözüme itici görünse de bir yandan da beğeniyorum,sebebini anlayamadım.Hilary Duff olmasından mıdır bu kızın,yoksa "Bir Yaz Gülüşü" ismine çok yakışmasından mıdır!

Kitabın ben içeriği hakkında bir şey anlayamadım.Bir amacı olduğunu da düşünmüyorum.Komedi desen değil,dram desen değil,romantizm desen değil.Çözemedim.
Uzun lafın kısası,ben sevmedim bu kitabı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...