28 Şubat 2014 Cuma

FİLM | "We're The Millers" ve "Her"

Bugün size 2013 yapımı 2 filmden bahsedeceğim.Nasıl da denk gelmiş :)

Geçen hafta hasta hasta evde yattığım cumartesi günü izlemiştim bu filmi.İyi de gelmişti :)
Yapılan güzel yorumlara dayanamayıp izledim."Son zamanların en iyi komedisi" diyordu büyük çoğunluk.Pek haksız da sayılmazlar.
Ben de izlerken epey eğlendim :)

13 Eylül 2013
2013 - ABD
Komedi
95 Dak.

Film Özeti

David Burke müşterileri arasında aşçıların ve annelerin de olduğu ot satıcısıdır. Belirli 
nedenlerden dolayı göze batmamayı tercih eden David aynı yerde yaşadığı gençlere yardım 
etmeye çalışınca hiçbir iyiliğin cezasız kalmayacağını öğrenir. Zulasını ve parasını çalan 
gençler yüzünden David tedarikçisi Brad’e borçlanır. David büyük bir iş yapmak zorundadır ve
 Brad’in Meksika’dan gelen mallarını almak zorunda kalır. Komşuları alaycı striptizci Rose, 
özenti müşterisi Kenny ve zeki bir genç kız olan Casey’nin de yardımıyla mükemmel bir plan
 yapar. Sahte bir eş, iki sahte çocukla Miller ailesi Dört Temmuz hafta sonu için güney sınırına 
doğru yola koyulur.



Bu film de, yine okuduğum güzel yorumlar sonucu, haftanın yorgunluğun atmak amacıyla dün izlediğim bir filmdi.
Filmin içinde güzel mesajlar var yakalayabilirseniz.Öyle atraksiyonlu bir film de değil :) Gayet durağan.O yüzden herkesin seveceği bir film olmadığını düşünüyorum.Yine de ben sevdim.
Filmle ilgili bir yoruma rastlamıştım epey düşündürdü beni."Böyle bir işletim sistemi olsa herkes bu şekilde aşklar yaşar,insanlardan uzaklaşır,böylesi daha kolay." gibi bir şeydi.
Doğru da bence.Ama filmi gayet güzel bir şekilde bize hangisinin doğru olduğunu açıklıyor :)

14 Şubat 2014
2013 - ABD
Dram ,  Komedi ,  Romantik
126 Dak.
 ,   ,   ,   ,  
Scarlett Johansson ,  Kristen Wiig ,  Spike Jonze

Film Özeti

Yalnız yaşayan bir yazar, tüm ihtiyaçlarını karşılaması için kurdurduğu sistemle sıradışı bir ilişki
 geliştirir. 1999'da Being John Malkovich filmiyle Oscar adaylığı olan çok yönlü sinemacı 
Spike Jonze'un son uzun metrajlı filmi, yalnızlık ve yaratıcılık sıkıntısı çeken bir yazarın komedi 
dolu öyküsünü anlatıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...